English

با حضورمدیر کل بیمه سلامت اصفهان؛

اولین مجمع سلامت در خمینی شهر برگزار شد

اولین مجمع سلامت درخمینی شهر با حضورمدیر کل بیمه سلامت اصفهان برگزار شد.

اولین مجمع سلامت در خمینی شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج  خمینی شهر، مدیر کل بیمه سلامت اصفهان در اولین مجمع سلامت خمینی شهر گفت: اگر نظام پزشک خانواده و نظام ارجاع و پرونده الکترونیک عملیاتی شود گام  موثری در زمینه پیشگیری از هرج ومرج برداشته ایم.

حسین بانک بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در قانون اساسی به دو نعمت توجه ویژه ای داشت که در مسئله امنیت بخش های مختلفی از جمله سپاه، ارتش، اطلاعات، نیروی انتظامی موفق بوده و اکنون در این زمینه در امنیت زندگی می کنیم که از برکات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است.

وی اظهار کرد:  در بحث سلامت نیز قانون توجه ویژه ای را دارد و بیمه سلامت و بیمه خدمات در مانی در قالب قانون بیمه همگانی در سال 73 تصویب مجلس شورای اسلامی شد و در سال 74 شروع به کار کرد و با تشکیل سازمانی که سلامت جامعه را برعهده دارد و کسانی که تحت پوشش بیمه نبوده و از خدمات بیمه ای نمی توانند استقاده کنندشرایطی را به وجود آورد که در خصوص سلامتی از تسهیلات موجود استفاده کنند.

بانک با توضیح اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است و باید اقدامات بسیاری در این زمینه انجام شود،افزود: سازمان بیمه خدمات درمانی که پس از آن به سازمان بیمه سلامت تغییر نام داد قرار بر این شد  از سال 74 هر ایرانی در هر شغل و قشری می تواند تحت پوشش این بیمه قرار گیرد.

اصفهان- مجمع سلامت

 وی گفت:  دو کار اساسی در این سازمان انجام شده که سال 76 در قالب طرح ضربتی 22میلیون نفر از عشایر و روستاییان کشور به صورت رایگان تحت پوشش بیمه درآمده و در سال 93 نیز با طرح نظام نوین سلامت زمینه ای فراهم شد تا جامعه شهری نیز از خدمات درمان رایگان و دفترچه بیمه سلامت استفاده کند.

بانک با اشاره به نظام ارجاع و پزشک خانواده ادامه داد: نیاز به یک  همت ملی است چون در حوزه درمانی تاحدودی هرج و مرج داریم؛ اگر نظام پزشک خانواده و نظام ارجاع و پرونده الکترونیک عملیاتی شود گام موثری را برداشته ایم تا درمان نیز مسیر صحیح خود را طی کند و از هرج و مرج جلوگیری کنیم.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در کلیه حوزه های سلامت شهرستان خمینی شهر پیش بینی شده و مسوولان این منطقه توجه  ویژه ای به عملیاتی شدن نظام ارجاع را دارند که نیازمند همتی بلند است تا این طرح به خوبی اجرایی شود و امیدواریم شروع مثبتی برای استان اصفهان به حساب آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه