English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح گازرسانی به ۱۵۶ واحد تولیدی در نایین

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اجرای طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و روستاهای نایین با هزینه ای بالغ بر100میلیارد ریال در حال اجراست.

اجرای طرح گازرسانی به 156 واحد تولیدی در نایین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی و روستاهای شهرستان نایین از تاریخ 19آبانماه امسال با هزینه ی بالغ بر 100 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد که تا کنون 10درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این طرح شامل گازرسانی به صورت پراکنده در سطح شهرستان نایین برای روستاها و بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی مصوب بند ق شورای اقتصاد است، که 40 واحد صنعتی آن در مسیر دو روستای سهیل و سپرو قرار گرفته و شامل؛30 کیلومتر شبکه فولادی و 50 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و 2 ایستگاه TBS می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به سیاست های شرکت ملی گاز، بودجه گازرسانی به این واحد های تولیدی به طور مجزا از سوی ستاد تامین شده، تا گاز طبیعی جایگزین مناسبی برای سوخت های مایع گردد و این امرعلاوه بر کاهش در هزینه های مصرفی، سبب بهبود آلودگی های زیست محیطی نیز باشد.

گازرسانی به دو روستای صعب العبور سهیل و سپرو

علوی گفت: با بهره برداری از پروژه گاز رسانی به دو روستای صعب العبور سهیل و سپرو در شهرستان نایین، علاوه بر روستاها، 40 واحد صنعتی این منطقه نیز، از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه، دو روستای سهیل و سپرو، در انتهای مسیر طرح گازرسانی به شهرستان نایین قرار دارد گفت: برای این پروژه پیمانکار مجرب و کارآزموده ای بکار گرفته شده تا  که با توجه به درخواست های متعدد، به بهترین نحو و موعد مقرر بتوانیم موجبات آسایش مردمان این منطقه را فراهم کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه