English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

ارائه خدمات جدید گاز در دفاتر پیشخوان دولت از ابتدای بهمن ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ازارائه خدمات جدید گاز در دفاتر پیشخوان دولت از ابتدای بهمن ماه خبر داد.

ارائه خدمات جدید گاز در دفاتر پیشخوان دولت از ابتدای بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان سید مصطفی علوی گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، بخشی از خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان واگذار شده که در فاز اول اشتراک پذیری  مشترکین انجام می گرفت.

وی افزود: چاپ صورتحساب المثنی، اصلاح مشخصات مشترکین گاز، تغییرنام مشترک و ارائه قبوض تجمیعی خدمات جدیدی است که طبق برنامه ریزی های به عمل آمده از ابتدای بهمن ماه سالجاری از دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد.

وی گفت: در آغاز این طرح در ابتدای بهمن ماه، مشترکین  اداره گاز منطقه دو اصفهان می توانند با مراجعه به 60دفتر پیشخوان در سطح شهر اصفهان از خدمات مذکور بهره مند شوند.

علوی افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم، تسریع و سهولت در ارائه خدمات به مردم را از دلایل اجرای این طرح دانست و اظهار امیدواری کرد با اجرا و توسعه خدمات ارائه شده به مردم توسط دفاتر پیشخوان بتوان کیفیت خدمات رسانی به مشترکین گاز را در سطح قابل قبولی افزایش داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: این اقدام در راستای رعایت اصل خصوصی سازی و دولت الکترونیک، انعطاف پذیری سازمانی، کاهش مراجعات حضوری مردم به ادارات گازرسانی سطح شهرستان، صرفه جویی در هزینه ها و در نهایت رضایت مندی مشترکین صورت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه