English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد

راه اندازی سامانه پیام کوتاه ثبت شماره کنتور گاز مشترکین در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از راه اندازی سامانه پیام کوتاه جهت ثبت رقم کنتور مشترکین در اصفهان خبر داد.

راه اندازی سامانه پیام کوتاه ثبت شماره کنتور گاز مشترکین در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سیدمصطفی علوی گفت: ثبت شماره کنتور گاز مشترکین از طریق سامانه پیام کوتاه گامی مهم در راستای خدمات رسانی به مشترکین گازطبیعی استان اصفهان است.

وی ادامه داد: سامانه مذکور، بستری برای ارائه یکی دیگر از خدمات الکترونیکی گاز استان اصفهان در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین، تکریم ارباب رجوع و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین می باشد.

علوی با بیان اینکه یکی از قابلیت های مهم این سامانه پیامکی، پیشگیری از ثبت اشتباه شماره کنتور می باشد، گفت: در صورتی که امکان قرائت و ثبت شماره کنتور گاز در هنگام مراجعه مامور قرائت کنتور وجود نداشته باشد، مشترکین می توانند ارقام کنتورخود را با این فرمت؛( ارقام  مشکی رنگ کنتور* شماره اشتراکK ) به شماره 30003194 پیامک کنند.

وی تصریح کرد: قبلاً ثبت شماره کنتور مشترکین فقط از طریق تلفن گویای 38194 صورت می پذیرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: مشترکین می توانند جهت دریافت صورتحساب خود بصورت پیامکی، چنانچه پیش از این به سامانه پیامی ارسال ننموده باشد، با ارسال شماره اشتراک از آخرین وضعیت صورتحساب خود از طریق پیامک مطلع شوند.

گفتنی است؛  در شرکت  گاز استان اصفهان به جهت سهولت و دسترسی بیشتر مشترکین به خدمات شرکت گاز، امکان پرداخت صورت حساب گاز از طریق تلفن گویای 38194 فراهم گردیده و مشترکین می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز خود را از طریق این سامانه تلفنی پرداخت نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی