English

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خبر داد:

برقراری ۲۳ هزار انشعاب برق برای ۲۳ هزار واحد بازسازی‌شده مناطق زلزله‌زده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: کار بازسازی نزدیک به 23 هزار واحد مسکونی تخریبی در مناطق زلزله‌زده استان به اتمام رسیده است و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه به‌موازات این بازسازی‌ها انشعابات برق واحدها را تحویل داده است.

برقراری 23 هزار انشعاب برق برای 23 هزار واحد بازسازی‌شده مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مهرداد سالاری در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در ایام زلزله ابراز داشت: از زلزله شدید سال گذشته تاکنون بیش از شش هزار پس‌لرزه رخ‌داده است، اما در فاصله کمی از وقوع پس‌لرزه‌های بعضاً شدید، برق مناطق زلزله‌زده در کوتاه‌ترین زمان و پس از چند دقیقه وصل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از حجم عظیم کار تأمین برق برای چادرها و کانکس‌های مناطق زلزله‌زده در شرایط اسکان اضطراری و اسکان موقت تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: این تأمین برق به شیوه‌ای انجام شد که کمترین حادثه را باوجود شرایط نامساعد مناطق زلزله‌زده داشتیم و در حال حاضر نیز 23 هزار انشعاب برق برای واحدهای بازسازی‌شده برقرارشده است.

وی در خصوص وضعیت کنونی پوشش برق در استان کرمانشاه بابیان اینکه وضعیت تأمین برق ازنظر کمی مناسب است، عنوان کرد: باید کیفیت تأمین برق را در شهرهای بزرگ استان مانند کرمانشاه ارتقا دهیم و به سمت استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و به‌روز برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه