English

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان:

سما بزرگترین مجموعه مدرسه داری در کل کشور است/ اخلاق مداری رویکرد اصلی سما

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با اشاره به اینکه سما بزرگترین مجموعه مدرسه داری در کل کشور است افزود: سما بزرگترین مجموعه مدرسه داری است که زیر نظر دانشگاه است و تنها بخشی است که تا معاونت عالیه دانشگاه به مدرسه داری می پردازد.

سما بزرگترین مجموعه مدرسه داری در کل کشور است/ اخلاق مداری رویکرد اصلی سما

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد نیک پسند دبیر شورای نظارت و هماهنگی  سما استان گیلان در مراسم زنگ مهر و مقاومت که به صورت نمادین در دبیرستان دوره اول پسرانه سما واحد رشت برگزار شد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت ایام محرم و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باعث افتخار است که در نخستین روز از آغاز سال تحصیلی در خدمت شما دانش آموزان عزیز و اولیای محترم هستم.

 نیک پسند در جمع دانش آموزان گفت: شما جز معدود افرادی هستید که در هر سال دو تا بهار را تجربه می کنید، یک بهاری که تغییر فصل است و یک بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی و این آغاز را در زندگیتان جدی بگیرید چون بسیار ارزشمند است.

سما زنگ مهر و مقاومت

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با بیان اینکه در تمام ادیان برای علم، آموزش و تهذیب احترام ویژه ای قایل هستند گفت:  برما واجب است تا این سه عنصر را گرامی بداریم تا به درجه ای از اخلاق در کنار علم دست پیدا کنیم.

معاون سما واحد رشت با اشاره به اینکه سما بزرگترین مجموعه مدرسه داری در کل کشور است افزود: سما بزرگترین مجموعه مدرسه داری است که زیر نظر دانشگاه است و تنها بخشی است که تا معاونت عالیه دانشگاه به مدرسه داری می پردازد.

اخلاق محوری را رویکرداصلی سما

نیک پسند اخلاق محوری را اعتقاد اصلی سما عنوان کرد و ادامه داد: دانش آموزان امانتی هستند که اولیا با اعتماد به سما به ما سپردند و ما موظف هستیم در کنار آموزش و کادر آموزشی مجرب،  در کنار همه ی این امکانات توجه ای ویژه ای به اخلاق داشته باشیم.

آغاز سال تحصیلی جدید

حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این مراسم در جمع دانش آموزان و اولیای آنان با تبریک سال تحصیلی جدید و هفته گرامی داشت دفاع مقدس اظهار کرد: پدر، مادر، مدرسه و دانشگاه  تلاش می کنند که شما دانش آموزان آینده ای درخشان داشته داشته باشید و برای رسیدن به این آینده درخشان شما یک وظیفه دارید و آن درس خواندن است.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: اگر می خواهید شگر گزار پدر و مادر و اولیای مدرسه باشید، هیچ شکری لذت بخش تر از این نیست که آخر سال تحصیلی یک کارنامه مورد قبول ارائه بدهید و انشالله بعد از فراغت از تحصیل به کشور و جامعه خودتان خدمت کنید.

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با ذکر حدیثی از امام حسن(ع) که می فرمایند«نیکوترین خوبی ها اخلاق خوب است» گفت: انشالله همه ی شما درسخوان های با اخلاق باشید و برای خودتان، خانواده تان و کشور افتخار خلق کنید.

گفتی است؛ حدود 1500 دانش آموز از مقطع پیش دبستانی تا مقطع متوسطه در دو جنسیت دختران و پسران  در سال تحصیلی 98-1397 در مدارس سما واحد رشت  مشغول به تحصیل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه