English

در بازدید مدیران شهری شیراز از پروژه های شهرداری شیراز مطرح شد:

تخصیص دومیلیارد تومان در هفته جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری شیراز

در بازدید مدیران شهری شیراز از پروژه های شهرداری شیراز مطرح شد: شهرداری شیراز هفته ای دو میلیارد تومان به پروژه های عمرانی تزریق می کند تا سرعت تکمیل پروژه ها افزایش یابد.

تخصیص دومیلیارد تومان در هفته جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز که به همراه شهردار شیراز و معاونین و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز که به بازدید از تقاطع سه سطحی «امیرکبیر- مطهری - رحمت» به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهر و تکمیل آنها طبق برنامه زمان بندی رفته بود؛ گفت: علی رغم کمبود نقدینگی، رکود ساخت و ساز و کاهش درآمد، شهرداری شیراز هفته ای دو میلیارد تومان به پروژه های نیمه تمام عمرانی شیراز تزریق می کند تا سرعت تکمیل پروژه ها افزایش یابد.

سید احمدرضا دستغیب افزود: شورای شهر و شهرداری شیراز، اهتمام ویژه ای به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی دارند و هم اکنون 19 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در شیراز مشغول فعالیت هستند که امسال حدود 150 میلیارد تومان آن به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در کنار تکمیل پروژه های عمرانی، پروژه های دیگری نیز در شیراز آغاز می شود، اظهارداشت: طرح بازآفرینی محور زندیه با هدف احیای بافت تاریخی فرهنگی شیراز و رونق گردشگری این شهر نیز در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: طرح بازآفرینی محور زندیه شامل 20 پروژه است که به صورت باغ، پارک و موزه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

دستغیب این نوید را به شهروندان داد که طبق زمانبندی پیش بینی شده در 22 بهمن امسال همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ چندین پروژه عمرانی کلیدی شهر شیراز افتتاح و به شهروندان تقدیم می شود.

وی اضافه کرد: تقاطع سه سطحی «امیرکبیر- مطهری- رحمت» از پروژه های شاخص شهرداری شیراز است که تاکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با رفع مشکل تملک املاک مورد مسیر آن، با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

به گزارش موج، در حال حاضر 97 درصد از بودجه عمرانی سال جاری شهرداری شیراز به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی اختصاص یافته است که تکمیل پروژه تقاطع سه سطحی «امیرکبیر- مطهری - رحمت» به دلیل موقعیت مکانی خاص خود، برای مجموعه شهرداری و شورای شهر از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که افتتاح آن تحول بزرگی در بازگشایی و تسهیل ترافیک ورودی شهر شیراز، بلوار امیرکبیر و بلوار رحمت ایجاد می کند.

این پروژه سه سطحی پروانه‌ای شکل با هفت پل و مجموع طول پنج کیلومتر، در حال حاضر از جمله بزرگترین پروژه های عمرانی شهر شیراز است که از نظر ابعادی شش برابر تقاطع بصیرت (پل معالی آباد) و دو برابر تقاطع میدان معلم است.

پروژه سه سطحی مطهری- امیرکبیر- رحمت با هدف تکمیل یکی از شریان‌های اصلی رینگ درون شهری شیراز، روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی تردد در کمربندی و کاهش زمان سفرهای درون شهری در حال ساخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه