English

عاملان نزاع خونین در مشهد دستگیر شدند

دو عامل حمله خونین و سرقت از دو جوان در یکی از خیابان های مشهد دستگیر شدند.

عاملان نزاع خونین در مشهد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران از دستگیری ۲ عامل حمله خونین و سرقت از ۲ جوان در یکی از خیابان‌های مشهد خبر داد.

سردار قادر کریمی گفت: در پی اعلام نزاع خیابانی 5 فرد شرور با 2 جوان در محدوده خیابان تعبدی مشهد که باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود بلافاصله هماهنگی های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و تیم های کلانتری شهید هاشمی نژاد و ماموران یگان امداد با هدایت سرهنگ آقا بیگی، فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در ساعت 22:15 روز پنجشنبه گذشته در محل مورد نظر حاضر شدند و 2 جوان که به ضرب چاقو زخمی شده بودند از پلیس تقاضای کمک کردند.

رئیس پلیس خراسان رضوی اظهار داشت: ماموران انتظامی دو عامل اصلی درگیری خونین که 23 و 25 ساله هستند را در حال فرار دستگیر و از آنان یک قبضه قمه کشف کردند.

وی با اشاره به این که عاملان اخلال در نظم و امنیت مدعی شدند در این درگیری سه نفر از دوستان شان نیز از یک مغازه بیرون آمده و خود را درگیر این درگیری کرده اند گفت: متاسفانه متهمان پس از حمله به 2 جوان کوله پشتی آنها را سرقت کرده بودند که نتوانستند از صحنه بگریزند.

کریمی با تشکر از اقدام سریع گشت های یگان امداد و تیم های کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد،گفت: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

رئیس پلیس خراسان رضوی برقراری نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت را یکی از اولویت های اصلی و خط قرمز پلیس رضوی دانست، گفت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند بدانند با برخورد قاطعانه و جدی پلیس به پشتوانه حمایت های دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه