English

در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی؛

استادیوم و زورخانه مراغه افتتاح می ‌شود

استادیوم پنج هزار نفری و زورخانه مراغه در سفر اردیبهشت ماه سال آینده رئیس جمهوری به استان آذربایجان شرقی افتتاح می شود.

استادیوم و زورخانه مراغه افتتاح می ‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج با اعلام این مطلب در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی مراغه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای بهره برداری کامل از ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه که از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار است بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به هماهنگی ها و توافق های انجام شده، در چند روز آینده با تزریق 40 میلیارد ریال، عملیات اجرایی از سرگرفته می شود.

وی افزود: با تکمیل زیر ساخت ها و آسفالت ریزی راه دسترسی، تاسیسات و تابلوهای برق محوطه و نیز موتورخانه و سقف کاذب این ورزشگاه، این طرح ورزشی پس از گذشت بیش از 20 سال آماده بهره برداری خواهد شد.

بهتاج ادامه داد: عملیات روشنایی مسیر ورزشگاه تا وروردی آن انجام شده که در صورت حل برخی از مشکلات و موانع کابل کشی آن نیز در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

کلنگ احداث ورزشگاه مراغه در سال 74 با حضور رئیس جمهوری وقت به زمین زده شد و عملیات ساخت آن نیز از سال 77شروع شده است.

استادیوم مراغه

پیشرفت 88 درصدی زورخانه مراغه

وی همچنین به روند عملیات اجرایی زورخانه مراغه اشاره کرد و گفت: زورخانه مراغه با پیشرفت فیزیکی 88 درصدی و با تزریق 4 میلیارد ریال در 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به سیر صعودی ورزش مراغه در سالجاری، گفت: با خرد جمعی و کار تیمی امروز شاهد جایگاه مناسب دستگاه ورزش مراغه در بین ادارات شهرستان و استان هستیم.

بهتاج در پایان خاطرنشان ساخت: ورزش مراغه از جایگاه ویژه ای در استان و کشور برخوردار است و برهمین اساس مسئولان این شهرستان باید توجه ویژه به این مهم داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه