English

مسوول انجمن کوراش استان خبر داد؛

حضور ۷۰ کوراش کار در رقابتهای انتخابی خراسان رضوی

مسوول انجمن کوراش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از حضور ۷۰ کوراش کار در رقابتهای انتخابی مردان استان خبر داد‌.

حضور ۷۰ کوراش کار در رقابتهای انتخابی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علیرضا دلیر که به تازگی مجدد، مسئولیت انجمن کوراش استان را برعهده گرفته است عنوان کرد: رقابتهای انتخابی کوراش مردان استان در رده بزرگسالان عصر امروز ۲۹ دی ماه در سالن استاد دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر پایان یافت.

وی افزود: حدود۷۰نفر کوراش کار از باشگاه های مشهد وشهرستان های گلبهار، قوچان، چناران، تربت جام، نیشابور و فریمان در ۴ وزن این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

مسوول انجمن کوراش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: در وزن ۶۶ کیلوگرم، علی سلحشور گلبهار و آرمین بندار باشگاه امام هادی (ع) مشهد به ترتیب اول و دوم شدند، وحید رمضانی مقدم و امیر حسین عزیزی نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: عادل مومنی نژاد از تیم امام هادی(ع) و محمد حسین احمد زاده  از گلبهار در وزن ۸۱ کیلوگرم به ترتیب مقام اول و دوم را بدست آوردند، رضا وطن خواه و حسین کرمانی نیز مشترکا سوم شدند.

دلیر ادامه داد: علی رحیم پور از باشگاه کارگران مشهد و حامد باقری نیا از باشگاه ملی پوشان به مقام اول و دوم وزن منهای ۹۰ کیلوگرم رقابتهای انتخابی کوراش مردان استان درست یافتند، مرتضی مختارزاده و محمد محمدی فر نیز مقام سوم مشترک این وزن را کسب کردند.

وی بیان کرد: فرزین شاهباز کوراش کار تیم موسسه عالی سناباد گلبهار با شکست هم تیمی خود مجید فانی  در فینال به مقام نخست وزن به علاوه ۹۰ کیلوگرم این رقابتها دست یافت، محمد آرامی پور و سعید نوروزی نیز به صورت مشترک به مقام سوم این وزن رسیدند.

مسوول انجمن کوراش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با بیان اینکه تیم های گلبهار، امام هادی مشهد و قوچان به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی را بدست آوردند،خاطر نشان کرد:نفرات برتر رقابتهای امروز بانظر کادر فنی به یک اردوی ۱۰ روزه زیر نظر مربیان ارزنده استان علی معلومات و وحید غفوریان، دعوت شدند و پس از آن در ترکیب نهایی تیم کوراش مردان استان به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی در یزد اعزام خواهند شد.

دلیر گفت: تیم ملی کوراش کشور با سرمربی گری و هدایت خسرو دلیر، یک دوره مسابقات آسیایی در هند و بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی را پیش رو دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه