English

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس

راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: با موافقت معاون بهزیستی استان، مجوز افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر شهرستان اخذ شده که با تامین اعتبار این پایگاه راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا فشایی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به وضعیت مناطق آسیب‌پذیر این شهرستان اظهار داشت: در طرح شهید شوشتری و پاک‌سازی مناطق آسیب‌پذیر, 12 کودک بازمانده از تحصیل در محله اسلام‌آباد شناسایی و برای تحصیل به آموزشگاه معرفی شدند.

در طرح شهید شوشتری

وی افزود:21 نفر دارای معلولیت در محله اسلام‌آباد شناسایی و به آنان خدمات مورد نیاز ارائه شد, که در مرحله قبلی نیز 14 نفر از این معلولین شناسایی و خدمات لازم ارائه شدند, که در مجموع 35 نفر از معلولان در این محله از خدمات بهزیستی بهره‌مند شدند.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: در محله مدرسی در بین همه کودکان زیر 6 سال ,طرح غربالگری شنوایی‌سنجی و بنیایی انجام شد و در بازدیدها, یک خانواده دارای 5 معلول دارای نایسم شناسایی شد و 45 نفر نیز در زمینه مسکن مشکلاتی داشتند.

فشایی تصریح کرد: پرسش‌نامه‌ای توسط 409 خانواده مبنی بر آسیب‌های اجتماعی شایع در محلات آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس در افغان آباد پر شد و این آسیب‌ها شناسایی و پیشنهادات خود مردم محله برای کاهش این آسیب‌ها اجرا خواهد شد.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: با معاون اداره کل پیشگیری از آسیب‌های استان گلستان نشستی برگزار شد و در این نشست مجوز افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی اخذ شده که با تامین اعتبار این پایگاه راه‌اندازی خواهد شد.

فشایی یادآور شد: 4 خواهر معلول در محله اسلام‌آباد شناسایی شدند که 2 نفر از این خواهران معتاد بوده و با رایزنی‌های انجام شده, در کمپ ترک اعتیاد شهرستان آزادشهر بستری شدند و با توجه به اینکه پدر این خانواده جزء اتباع بیگانه است و شرایط لازم اقتصادی برای بستری شدن فرزندانش به مراکز نگهداری را ندارد, و سهم مشارکت خانواده در هر ماه یک میلیون و 200 هزار تومان است, پیشنهاد شد تا از طرف دادستان حکم فاقد سرپرست موثر جاری شود تا این 4 معلول به مراکز غیردولتی نگهداری در گنبدکاووس تحویل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه