English

مدیرکل بهزیستی استان قم:

ساماندهی حدود ۲۵۴ زن بلامکان و متدکی در مراکز بهزیستی قم

در 6 ماهه سال جاری، حدود 254 زن بلامکان و متکدی در مراکز بهزیستی پذیرش و ساماندهی شده اند.

 ساماندهی حدود 254 زن بلامکان و متدکی در مراکز بهزیستی قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بهزیستی استان قم گفت با عنایت به مصوبه شورای‌ عالی‌ اداری‌ برای کارآیی‌ و بهبود روش‌های‌ مربوط‌به‌ مبارزه‌ با تکدی‌ و جمع‌آوری‌، شناسایی‌ و تعیین‌ وضعیت‌ افراد بی‌سرپرست‌، گمشده‌، متواری‌، تعداد254 زن متکدی در شش ماهه اول سال 96 پذیرش و ساماندهی شدند.

وی در ادامه افزود: بر اساس همین مصوبه، بهزیستی ساماندهی متکدیان را بر عهده گرفته است که در 6 ماهه سال جاری، حدود 254 زن بلامکان و متکدی  در مراکز بهزیستی پذیرش و ساماندهی شده اند.

سلیقه در ادامه با توجه به موقعیت مکانی شهر مقدس قم افزود: قم به لحاظ اینکه شهری زیارتی بوده و چسبیده به پایتخت کشور می باشد، رفت و آمد متکدیان در آن به وفور دیده میشود که ما برآنیم با ساماندهی آنها شهری بدون متکدی را در آینده داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی قم افزود: وظیفه بهزیستی ساماندهی است و جمع آوری آنها به عهده شهرداری و نیروی انتظامی می باشد که تا کنون هماهنگی این سه دستگاه قابل قبول و در خور تحسین بوده است.

سلیقه در پایان گفت: 254 متکدی که ساماندهی شده اند و در مراکز پذیرش شده اند، ارجاعی از شهرداری بوده که 84 درصد آنها غیر بومی و  اکثر آنها از استانهای دیگر بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه