English

فرمانده انتظامی استان گلستان

کشف ۱۹۴ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۱۹۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در راستای طرح عملیاتی مبارزه با موادمخدر خبر داد.

کشف ۱۹۴ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان با بیان اینکه امروزه اعتیاد یکی از مشکلات و چالش‌های عمده جوامع انسانی به حساب می‌آید، اظهار داشت: مسئله مواد مخدر و اعتیاد یک مشکل و پدیده جهانی است.

وی با بیان اینکه همه ساله هزینه های زیادی صرف مقابله با این پدیده شوم می‌شود، افزود: متاسفانه ریشه بسیاری از جرایم و آسیب‌ها به اعتیاد ختم می‌شود.

فرمانده انتظامی گلستان مبارزه با این پدیده شوم را اولویت مهم پلیس برشمرد و گفت: پلیس برای کاهش جرایم و برقراری امنیت پایدار در جامعه ملزم به برخورد با عناصر تهیه و توزیع موادمخدر است.

وی با بیان اینکه طرح‌های عملیات مبارزه با موادمخدر در طول سال اجرا و توفیقات بسیار خوبی نیز حاصل شد، تصریح کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

سردار جاویدان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش ضریب امنیتی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: در این طرح، 4 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر و بیش از 194 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

وی اظهار کرد: با تلاش ماموران در ادامه این طرح 251 معتاد متجاهر جمع آوری که بخشی از آنان جهت درمان به مراکز ترک اعتباد معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه