English

فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد

کشف بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان

فرمانده انتظامی استان گلستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو و کشف بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

 کشف بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان

به گزارش خبرگزاری موج به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان با بیان اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند، اظهار داشت: لازم است همه سازمان‌ها و نهادها با شناخت آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قاچاق کالا نسبت به انجام وظایف خود در حوزه مقابله عمل کنند

 پیامدهای کالای قاچاق در جامعه 

وی افزود: کاهش درآمد ملی، ضعف تولیدات داخلی، کاهش فرصت‌های شغلی و ایجاد شکاف طبقاتی و بی‌عدالتی از مهم‌ترین پیامدهای کالای قاچاق در جامعه است. گسترش قاچاق و دسترسی به ثروت های باد‌آورده، بسترهای لازم را برای سیر صعودی معاملات غیر مشروع فراهم می کند.

سردار جاویدان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در این عملیات که با بسیج همه امکانات و نیروهای پلیس آگاهی به مرحله اجرا گذاشته شد 4 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی همچنین گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در این عملیات 6 میلیارد و 65 میلیون ریال انواع کالای گمرکی، دخانی و ممنوعه کشف شد. در همین راستا پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه