English

اهدا کننده مستمر که عهدنامه زینبی را با خون خود امضا کرد

مدیر کل انتقال خون استان قم با حضور در منزل شهدای مدافع حرم و از اهدا کنندگان مستمر خون از مقام شامخ شهدای مدافع حرم و نیز خانواده سادات شهید تجلیل کرد.

اهدا کننده مستمر که عهدنامه زینبی را با خون خود امضا کرد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ، همزمان با دهه ولایت و با هدف تکریم مقام شامخ شهدا، دکتر  نوریان مدیر کل انتقال خون استان قم وهمراه تعدای از مدیران این اداره کل به دیدار خانواده شهدای والا مقام؛ شهید محمود هاشمی  و شهید سید حسن حسینی دو تن از مدافعین حرم  رفتند.

 در این دیدار ابتدا با حضور در منزل شهید سید حسن حسینی ،به بازگویی خاطرات و مجاهدت های شهید مذکور پرداخته شد و از خانواده شهید سادات تجلیل بعمل آمد.

دیدار دوم که از شهدای مدافع حرم و اهدا کندده مستمر خون با بیش از28 بار اهدای خون صورت گرفت با خانواده شهید محمود هاشمی بود.

دختر شهید هاشمی در این دیدار به محض اطلاع از اینکه دیدار کنندگان از کارکنان انتقال خون هستند خاطره حضور خود هماره با پدر جهت اهدای خون رو یاداوری کرد و افزود:  در هر  برنامه   اهدای خون که همراه پدر می آمدم از همراهی با پدر جهت این امر خداپسندانه لذت می بردم.

  آخرین با ری که در خرداد ماه سال94 و قبل از شهادت پدرم جهت اهدای خون به مرکز اهدای خون حضرت روح اله می آمد قبول نمی کرد  من هم بیام  بااصرار همراه ایشان شدم زمانی که روی تخت جهت اهدای خون می خوابید از ترس نگاه نمی کردم اما همیشه دوست داشتم حضور داشته باشم. و این همراهی  یکی از بهترین خاطرات من کنار پدر بود.

  گفتنی است این شهید والا مقام در تاریخ4/3/1394 برای بیست و هشتمین و آخرین بار خون خود را به نیازمندان اهدا کرد و در سن 44 سالگی عهدنامه زینبی را با خون خود امضا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه