English

فرمانده انتظامی استان گیلان:

جانبازان مایه فخر و مباهات کشور هستند

فرمانده انتظامی استان گیلان در دیدار صمیمانه با جانبازان و ایثارگران استان با بیان اینکه هر جانباز سند زنده شجاعت و ایثار است، اظهار داشت: ازخودگذشتگی جانبازان، استقلال ایران اسلامی را از هر گزندی در امان نگه داشت.

جانبازان مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار اسحاقی با اشاره به اینکه جانبازان سرمایه های ناب انقلاب هستند، تصریح کرد: باید در همه سطوح از تجربیات این عزیزان استفاده شود.

وی جانبازان را نگینی درخشان بر تارک انقلاب دانست و اضافه کرد: جانبازان چراغ راه ملت هستند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت امروز ایران مرهون رشادت شهدا و جانبازان است، خاطرنشان کرد: جانبازان مایه فخر و مباهات هستند.

سردار اسحاقی رسیدگی به خانواده شهدا و جانبازان را یک موهبت الهی عنوان کرد و بیان داشت: صبر و پایداری این خانواده ها مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه جانبازان از سلامتی شان گذشتند تا عزت و اقتدار کشور حفظ شود، تصریح کرد: آحاد جامعه باید این روحیه ایثار و جوانمردی را الگو قرار بدهند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه ظواهر دنیا هرگز جانبازان را فریب نمی دهند، خاطرنشان کرد: حضور جانبازان به بخش های مختلف و حوزه های متنوع جامعه تحرک می بخشد‌.

سردار اسحاقی صدق نیت، همت و استقامت را از لازمه های رسیدن به سعادت دانست و اضافه کرد: نهال انقلاب به کمک بردباری و فداکاری به بالندگی رسیده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه فضای اطلاع رسانی در دنیا در سلطه نظام های استکباری است، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با رشادت شان با دست های خالی در برابر کفر و ظلم ایستاده اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان، مردم استان را مردمی ولایتمدار و فرهنگی خطاب کرد و افزود: فرهنگ ایثار باید در همه ماموریت ها و تدابیر انتظامی نهادینه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی