English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

برخی به خاطر جایگاه دنیایی خود حاضر به مقابله با دشمن نیستند

سردار غیب پرور با اشاره به اهمیت دشمن شناسی و دشمن ستیزی گفت: برخی به خاطر وابستگی به جایگاهشان در دنیا حاضر به اقدام علیه دشمن نیستند.

برخی به خاطر جایگاه دنیایی خود حاضر به مقابله با دشمن نیستند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج گفت: شهدای مدافع حرم نشان دادند حیات طیبه اسلام مرهون خون شهیدان است. به طور قطع وجه مشترک همه شهیدان ما ایستادگی در برابر دشمنان خداست. ما به شهیدانمان افتخار می کنیم که یکی علت های آن ها ایستادگی در برابر دشمنان است. 

وی افزود: وقتی از خباثت آمریکا صحبت می کنیم به اندازه کافی ادله وجود دارد. دشمنی آمریکا نسبت به مسلمین از انگلیسی ها که جایگیزینشان شدند کمتر نبود. ترور، محاصره، جنگ و نفوذ را علیه انقلاب پیش بردند. آیا کسی شک دارد داعش زاییده آمریکاست؟ آیا کسی تردید دارد با حمایت آمریکا این گروه های تکفیری علیه اسلام وارد میدان شدند؟ 

سردار غیب پرور خاطرنشان کرد: فریب کار انگلیس علیه مردم مظلوم جهان و ایران در تاریخ مشاهده است. نکته آنکه هرجا حرکتی علیه استعمار بوده است عالم دینی بوده است. در یک ماه اخیر علیه آیت الله کاشانی تاخته شد. لازم است در مورد این شخصیت های موشکافی شود. 

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه باید صادقانه و انقلابی عمل کنند و نهراسند. اینجا است که آنها کمک می کنند مردم ایران مسیر خود را درست ادامه دهد. انقلاب اسلامی حیاتش به دشمن شناسی و دشمن ستیزی برمی گردد. گاهی دشمن را می شناسند اما اقدامی نکردند. دشمن ستیزی سخت است و مشکل. اینکه حق را بشناسی و پای آن بایستی و البته هزینه آن را باید داد. شهید حججی یک تنه یک انقلاب افرید و مثل حججی کم نداریم. بعد شهادت حججی موجی که برای اعزام ایجاد شد چگونه بود؟ 

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: بسیاری حقانیت امام حسین را باور داشتند اما اقدامی نکردند. برخی به واسطه جایگاه دنیایی حاضر به عمل علیه دشمن نیستند. 

وی بیان داشت: خوشحالم ک اصحاب رسانه در ادامه انقلاب حضوری اثربخش دارند. هر کسی باید دین خود را به انقلاب بپردازد. یکی در خط مقدم یکی با قلم و دیگری با دوربین و کسوت روحانی و معلمی. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه