English

علی دارابی دراختتامیه جشنواره بیستم درسنندج:

درجشنواره بیستم دوهزاراثرمورد بررسی وداوری قرارگرفتند

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: امسال 2 هزار اثر در بیستمین جشنواره مورد داوری قرار گرفت آثاری که بالای 70 امتیاز گرفته بود و در سطح بالایی قرار داشتند.

درجشنواره بیستم دوهزاراثرمورد بررسی وداوری قرارگرفتند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، علی دارابی دیشب در اختتامیه بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در پردیس سینما بهمن در سنندج در حال برگزار است، اظهار کرد: به همه هنرمندان که در این جشنواره حضور دارند خوش آمد گویی و مراتب تقدیر و تشکر خود را از مهمانوازی و مهر و صفای کردستان تقدیم کنم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: امیدوارم جشنواره بیستم در معنا و مفهوم خود جشنواره بیستم بوده باشد که جشنواره تولیدات صدا و سیما از سال 72 پایه گذاری شده و فرصت بی‌بدیلی برای بهتر دیدن و بهتر شنیدن است.

وی با بیان اینکه این جشنواره ظرفیت خوبی برای کسانی است که کمتر دیده می‌شوند، گفت: این جشنواره بستری را فراهم می‌کند که عوامل تولید مورد تقدیر قرار گیرند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما اذعان کرد: این جشنواره بهترین ظرفیت برای تمرکززدایی و تقدیر از افراد نخبه و هنرمندان توانمند هر استان است.

دارابی با بیان اینکه جشنواره بیستم فرصتی برای عدالت رسانه‌ای است، گفت: اگر خط این جشنواره را نگاه کنید هر سال در یک استان برگزار و حرکت به صورت توسعه متوازن و پایدار دارد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما اظهار کرد: این جشنواره ظرفیت را فراهم کرده که در طول یک ماه توانمندی های استان برگزار کننده برای مردم سایر کشور معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ظرفیت را فراهم می‌کند که مردم کسانی را که در قاب تلویزیون دیده‌اند به صورت رو در رو ملاقات کنند، گفت: در بخش تولید کودکان طی این روزها برنامه‌های خوبی را شاهد بوده‌اند.

دارابی به وجود بیش از 70 شبکه رادیو و تلویزیونی صدا سیما در استان‌ها اشاره کرد و گفت: از جشنواره قبل 10 شبکه رادیویی و 17 شبکه تلویزیونی در سطح استان 24 ساعته شده است.

وی اظهار کرد: تمام رادیوهای استان‌ها رادیو تصویری شده‌اند و این به معنی آن است که ما را بهتر ببینید.

دارابی با بیان اینکه برخی استان‌های ما در حوزه‌های مختلف ظرفیت بالایی در حوزه فیلم، انمیشن و غیره دارند، گفت: امسال دانشجویان دانشگاه صدا و سیما گوی سبقت را از همه ربودند و بیش از 10 جایزه را از آن خود کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی که ضرورت انکارناپذیری بود در همه مراکز ایجاد شده و دو مرکز پایانی در مراحل نهایی است.

دارابی با بیان اینکه یک هزار و 395 اثر در جشنواره نوزدهم که در خوزستان داوری شد، گفت: این درحالی بود که دو سال در برگزار جشنواره وقفه افتاده بود.

وی گفت: امسال 2 هزار اثر در بیستمین جشنواره مورد داوری قرار گرفت آثاری که بالای 70 امتیاز گرفته بود و در سطح بالایی قرار داشتند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: اگر امروز ما در کمال امنیت در استان کردستان جشنواره بیستم را برگزار می‌کنیم این امنیت استقلال آبادانی و عزت مدیون خون شهیدان و جانفشانی بهترین فرزندان این آب و خاک است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در جشنواره امسال بخش دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، سلامت و بهداشت و غیره آثار داشتیم، گفت: هدد جشنواره مراکز امشب از سرزمین فرهنگ و هنر تقدیم کل مردم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه