English

مدیرکل جدید روابط عمومی صدا و سیما معارفه شد

فیروزی: رسانه ملی ۸۷ درصد مخاطب دارد

فیروزی رئیس حوزه ریاست و مشاور اجرایی رئیس سازمان، مخاطبان و مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما را دو سرمایه اصلی رسانه ملی خواند که در کشور بر اساس آخرین نظرسنجی‌های رسمی حدود ۸۷ درصد مخاطب دارد.

 فیروزی: رسانه ملی ۸۷ درصد مخاطب دارد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس حوزه ریاست صداوسیما، در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی، بر اهمیت حفظ مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما و ایجاد راهبردهای نوین ارتباطی برای حضور مؤثر درفضای رسانه‌ای تأکید کرد.

بنا بر این گزارش، فیروزی رئیس حوزه ریاست و مشاور اجرایی رئیس سازمان، مخاطبان و مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما را دو سرمایه اصلی رسانه ملی خواند که در کشور بر اساس آخرین نظرسنجی های رسمی حدود 87 درصد مخاطب دارد.

وی با مقایسه تعداد شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی در سال  1370 و اکنون  گفت: امروز در عصر فراوانی رسانه‌های متعدد مجازی و غیر مجازی ما صاحب چنین سرمایه عظیمی هستیم و برای حفظ این سرمایه باید برنامه ریزی و آینده نگری داشته باشیم.

رئیس حوزه ریاست صداوسیما با پیش بینی اینکه در آینده تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای به صورت  پلی لیست (فهرست پخش) در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد گفت: با این دغدغه نمی‌توان از روش‌های سنتی روابط عمومی بهره برد و ناگزیر از رفتن به سوی نظام نوآوری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خاستگاه نظام نوآوری باید در روابط عمومی باشد گفت: نخبگان و صاحبان اندیشه سازمان باید طرح‌ها و فکرهای جدیدشان را در روابط عمومی مطرح کنند.

فیروزی با دسته بندی روابط عمومی دستگاه‌ها در کشور به غیر فعال، نیمه فعال و فعال گفت: دسته چهارم روابط عمومی‌های که از آن‌ها به عنوان روابط عمومی‌های فعال یاد می کنند ضمن مرجعیت بخشیدن به آن نهاد، باعث تشخص آن می‌شوند و هم ارتباط عمیقی با مخاطبان درون و برون‌سازمانی و رسانه‌ها برقرار می‌کنند و از این جهت روابط عمومی سازمان صداوسیما که به تعبیری روابط عمومی نظام است باید چنین روابط عمومی باشد.

 وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های نعمتی مدیر کل پیشین روابط عمومی از رنجبران مدیر کل جدید این اداره کل به عنوان فردی رسانه‌ای و آشنا به کار یاد کرد و از او خواست با بهره‌مندی از اجماع نظر اندیشمندان و استفاده از حوزه‌های اندیشه الگوهای نوین رسانه ای را برای پیشبرد اهداف سازمان در روابط عمومی به کارگیرد.

 محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی نیز در این نشست با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ی امروز روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند گفت: باید آرایش رسانه‌ای درستی با کمک هم تدارک ببینیم و اعتماد مخاطب را به کمک این آرایش رسانه‌ای جلب کنیم که سرمایه عظیمی است. رنجبران تأکید کرد: اعتماد مخاطب با تلاش برای جلب رضایت مخاطبان، صداقت با آن‌ها و تعامل با همکاران درون سازمان و همکاران رسانه‌ای بیرون از سازمان بدست می‌آید و من امیدوارم در این دوره تعاملی ویژه در این زمینه برقرار کنیم.

نعمتی نیز در این مراسم با بیان تغییراتی که در سه سال گذشته در ساختار نمایندگی‌های روابط عمومی در سازمان بوجود آمده ابراز امیدواری کرد با بازنگری در این ساختار و احیای جایگاه مدیران روابط عمومی در مراکز استان‌ها روابط عمومی بیش از گذشته در انجام مأموریت هایش توفیق یابد.

  در این مراسم جمعی از استادان دانشگاه صداوسیما و مدیر کل اموربین‌الملل  سازمان، زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا و جمعی دیگر از مدیران سازمان حضور داشتند. همچنین به رسم یادبود هدایایی از طرف روابط عمومی‌های سیما، صدا، امور استان‌ها و کارکنان اداره کل روابط عمومی به نعمتی اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه