English

فعالیت‌ ۴۰ ساله حجت‌الاسلام قرائتی در رسانه ملی تقدیر شد

در نشست توسعه و تحول مدیران کل مراکز استان‌های صدا و سیما از فعالیت مستمر رسانه‌ای حجت‌الاسلام قرائتی تقدیر شد.

فعالیت‌ 40 ساله حجت‌الاسلام قرائتی در رسانه ملی تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، نشست توسعه و تحول مدیران مراکز استانی صدا و سیما با عنوان «مدیریت کارآمد، رسانه روزآمد» به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است.

حجت الاسلام قرائتی که مهمان این نشست بود طی سخنانی فعالیت شبکه های استانی را در سراسر کشور بسیار مهم و با ارزش خواند و گفت: با تولیدات جذاب و کوتاه باید معارف اسلامی و به خصوص قرآن را به خوبی به نوجوان و جوانان معرفی کرد.

وی با تفسیر بخش های مختلفی از قرآن کریم از مدیران کل صدا و سیما خواست تا با استفاده از ساختارهای مختلف به خصوص نمایشی به زبان محلی آثار جذاب قرآنی تولید کنند.

در پایان این نشست و با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما، از 40 سال فعالیت‌های مستمر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در رسانه ملی تقدیر شد.

دارابی بعد از اهدای لوح تقدیر این نشست به حجت‌الاسلام قرائتی، در سخنانی با اشاره به تداوم چندین دهه برنامه «درس‌هایی از قرآن»، قرائتی را الگویی برای روحانیون جوان در توجه به معارف بلند قرآن کریم دانست.

حجت الاسلام قرائتی از ماه‌های نخست بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بیان نکات اخلاقی فردی و اجتماعی که از قرآن و روایات برداشت شده پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه