English

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان:

مسوولیت ماندگار نیست و محل آزمایش است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان گفت: مسوولیت ماندگار نیست و محل آزمایش، امتحان و اظهار خدمت است.

مسوولیت ماندگار نیست و محل آزمایش است

به گزارش خبرگزاری موج از لاهیجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در مراسم معارفه رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان که در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، با توجه به برپایی خیمه های معرفت، اظهار کرد: خیمه‌های معرفت که باغرفه های مختلف و با حضور طلبه های کارآزموده و دوره دیده، از بسیاری آسیبهای اجتماعی ازجمله طلاق،خودکشی،ازدواج سفید و انحرافات دیگر دینی و اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه در حوزه قرآنی اوقاف باتوجه به اینکه از هیچ امکانات دولتی استفاده نمی‌کند افزود: شرکت‌کننده مسابقات قرآنی در کشور در سال 88 بین 30 تا 40 هزار نفر بودند،اما امسال در استان گیلان 350 هزار نفر دور سفره قرآن نشستند و در مسابقات شرکت کردند که از مرحله شهرستانی 400 نفر به استان و 25 نفر به کشور راه پیدا کردند که این تحول قرآنی عظیم قابل بیان در خطبه‌های نماز جمعه و شورای اداری است و البته قابل حمایت است.

وی در ادامه ضمن توجه مسئولین به موضوع وقف بویژه ائمه جمعه و جماعات و اصحاب رسانه به این مهم، افزود: وقف مظلوم و مغفول است و باید یک بسیج همگانی برای ترویج و تبلیغ این سنت حسنه صورت بگیرد.

علیزاده با بیان اینکه مسوولیت ماندگار نیست و محل آزمایش،امتحان و اظهار خدمت است گفت: جابجایی دراوقاف مثل بقیه جاها طبیعی است و من در این امر بسیار مستقل بوده و هستم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان افزود: حجت الاسلام بازدار یک مدیر جهادی و پرتلاش است که خدمات و آثار بسیار خوبی در زمان تصدی ریاست دو اداره لنگرود و لاهیجان برجا گذاشته اند و حجت الاسلام میرحسینی اشکوری نیز تجربیات خوبی دارد، چون لاهیجان به لحاظ داشتن موقوفات و بزرگانی که ظرفیت عظیمی هستند در استان گیلان حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حضور حامد میرحسینی اشکوری در تصدی ریاست اوقاف و امورخیریه لاهیجان گفت: ایشان در قم موفق بوده و در شهرستان تالش نیز موفقیت‌های خوبی داشته و با فرمانداران مختلف و نمایندگان، تعامل حسنه ای داشتند و از نیروهای خوب و موفق ما هستند به شرطی که کمک و حمایت گردد قطعاً خدمات خوبی اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان با بیان اینکه برنامه‌های سازمان مشخص است و کسی نمی‌تواند آن را کم‌ و زیاد کند افزود: از حجت الاسلام میرحسینی، رئیس جدید این اداره می‌خواهیم که با امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس، سپاه، نیروی انتظامی، دادگستری، ثبت درجهت پیشرفت برنامه ها و اهداف سازمان تعامل داشته باشد زیرا با تعاملات مشکلات حل می‌شود. 

به گزارش موج، درپایان مراسم حجت الاسلام حامد حسینی اشکوری به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین بازدار رئیس سابق اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه