English

بزرگترین پارک تفریحی جنوب غرب کشور در «ماهشهر» احداث می شود

شهردار بندر ماهشهر از احداث بزرگترین پارک تفریحی جنوب غرب کشور در این شهر خبر داد.

بزرگترین پارک تفریحی جنوب غرب کشور در «ماهشهر» احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، شهردار بندر ماهشهر گفت: یکی از بهترین پارک های جنوب کشور توسط شهرداری بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان و با طرح هایی منحصر فرد و ویژه احداث می شود.

 غلامحسین کمایی خاطرنشان کرد: پارک بزرگ شهر با مساحت ۱۵ هکتاری به همراه طرح هایی نوین روبروی هتل آزادی احداث  می شود که تاکنون 75درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار بندر ماهشهر اظهار کرد: بخش های مختلفی در این پروژه بزرگ در حال احداث است که بخش اول آن مربوط به اجرای تاسیسات آبیاری و زهکشی مناسب و نگهداری فضای سبز با توجه شرایط اقلیمی منطقه و استفاده از گونه های مختلف گیاهی به مساحت تقریبی ۷٫۵ هکتار است . بخش دوم آن نیز شامل شبکه راه و پیاده رو به مساحت ۳ هکتار است و از دیگر امکانات آن نیز می توان به ساختمان نماز خانه، سایت اداری، سایت بازی های کامپیوتری،موزه زیست،مرکز مشاوره بانوان، سوپر مارکت،کافی شاپ،فست فود ،نگهبانی و سرویس های بهداشتی با زیر بنای ۳هزار متر مربع است.

 کمایی تصریح کرد: پارک بزرگ شهر با دارا بودن ظرفیت های دیگری چون دریاچه مصنوعی و آب نماها و روشنایی با زیر بنای ۴هزار متر مربع به نوبه خود از طرح های قابل تحسینی برخوردار است؛ همچنین با داشتن فضاهای باز همچون زمین های ورزشی آقایان و بانوان،پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت،آمفی تاتر رو باز جهت برگزاری گردهمایی های مختلف،سایت شهربازی و فضای نمایشگاهی ویژه با زیر بنای ۴ هکتار یکی از بهترین و خاص ترین پروژهای شهرداری بندر ماهشهر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه