English

مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است

استاندار قم گفت: مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سید محمد آقامیری روز پنجشنبه در حاشیه دیدار سیدمحمدهادی سبحانیان، رییس سازمان مالیاتی کشور در گفت و گویی اظهار داشت: سال گذشته میزان تکلیف وصول مالیات استان رقمی در حدود ۴.۲ همت بود که در نهایت نزدیک به ۴.۴ همت در این بخش وصول شد.

وی افزود: در نهایت آنچه به استان از محل مازاد درآمدهای مالیاتی اختصاص یافت رقم چشمگیری نبود اما در عین حال ما این مبالغ را در امر توسعه بخش‌هایی که در آن ضعف داشتیم مانند تامین آب و ساخت جاده برای روستاهای استان و نیز ارتقا نظام بهداشت و سلامت در این مناطق استفاده کردیم.

وی ادامه داد: امیدواریم ارقام تخصیص یافته به استان قم در این بخش از این به بعد بسیار بیشتر از مبالغ کنونی باشد تا ما بتوانیم با استفاده از آن خیلی از ضعف‌ها و کمبودهای خود را در مناطق روستایی و بخش‌ها حل کنیم.

استاندار قم همچنین گفت: در دولت سیزدهم تسلط خوبی روی امور مالیاتی حاکم و گام های مثبتی در این زمینه برداشته شده‌است.

وی در ادامه بر گسترش فرهنگ مالیاتی کشور تاکید کرد و افزود مالیات زمینه ساز توسعه در کشور است و مردم ما باید متوجه باشند با پرداخت مالیات در رشد و آبادانی کشور سهیم می‌شوند.

وی سازمان مالیاتی را یک سازمان درآمدی برای دولت و کشور عنوان کرد و بیان داشت: مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است که منافع حاصل از آن به تمام افراد جامعه خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه