English

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس:

رسیدگی به روستاییان از اولویت‌های دولت سیزدهم است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس رسیدگی به مشکلات روستاییان را از اولویت های مهم دولت سیزدهم اعلام کرد.

رسیدگی به روستاییان از اولویت‌های دولت سیزدهم است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حامد رستمی در بازدید از روستای مشایخ دشمن زیاری از توابع شهرستان نوراباد ممسنی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، گفت: امیدواریم در ماه ضیافت الله و شب های پرفیض قدر از برکات این ایام الهی بهره لازم را برده باشیم. 

وی با اشاره به اهمیت حفظ جان و مال اهالی این منطقه در برابر آسیب ها و بلایای طبیعی، افزود: روستای مشایخ دشمن زیاری در معرض رانش زمین قرار دارد و عملیات جابجایی آن باید مدت ها پیش در دستور کار قرار می گرفت که باید پیگیری جدی تری در این زمینه صورت گیرد.

رستمی از تاکید ویژه استاندار فارس برای رسیدگی به مشکلات اهالی شریف روستا خبر داد و افزود: ایمانیه به صورت ویژه پیگیر این موضوع بوده و مصوبات راهگشایی نیز در این باره انجام شده است؛ دستگاه های خدمات رسان باید در انجام تعهدات خود وظایف قانونی برای احداث سایت جدید روستا اقدام کنند.

وی در بخش پایانی سخنانش وعده داد عملیات انتقال روستای مشایخ به سایت جدید تا حصول نتیجه پیگیری شود.

گفتنی است بازدید مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از روستای مشایخ با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، بخشدار دشمن زیاری، جمعی از معتمدین محل و با همراهی تنی از چند از مقامات مسئول صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه