English

امیرآبادی تاکید کرد؛

لزوم حل هرچه سریع‌تر اختلافات در شورای شهر قم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی حضور ما در این جلسه این است که بخواهیم اگر اختلافاتی است، زودتر پایان داده شود، در مدیریت شهری اگر اختلافی ایجاد شود جز خسران برای مردم هیچ نتیجه‌ای ندارد و مردم، ما را نخواهند بخشید.

لزوم حل هرچه سریع‌تر اختلافات در شورای شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی فراهانی در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که صبح سه شنبه به‌صورت فوق‌العاده در ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار کرد: مردم چند دوره است که به نیروهای انقلابی برای شورای اسلامی شهر رأی داده‌اند و این موضوع بسیار مهمی است.  

وی افزود: ما به‌عنوان نیروهای انقلابی در کار اصولی داریم که باید بر اساس اصول انقلاب کارها را پیش ببریم. مسئولیت ما نسبت به کسانی که خط امام و رهبری را قبول ندارند بسیار سنگین است.  

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف اصلی حضور امروز در این جلسه این است که بخواهیم اگر اختلافاتی است، زودتر پایان داده شود، در مدیریت شهری اگر اختلافی ایجاد شود جز خسران برای مردم هیچ نتیجه‌ای ندارد و مردم، ما را نخواهند بخشید.  

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه خواهش ما این است که در شورای اسلامی شهر و شهرداری با وحدت به مردم خدمت کنید، اضافه کرد: شورای اسلامی شهر قم در طول سالیان گذشته اقدامات بزرگی برای مردم انجام داده، اما استحقاق مردم قم بیش از این‌ها است.  

وی از اعضای شورای اسلامی شهر قم خواست که وحدت را میان خود حفظ کنند و با تقسیم‌کار مانع از بروز اختلاف شوند و ادامه داد: تجربه‌ای که داریم این است که برای پیشرفت امور باید کارها تقسیم شود، همه در شورا باید به‌نوعی گوشه‌ای از کارها را پیش ببرند.  

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرکس به فراخور تخصصی که دارد باید کارها را بر عهده گیرد و پیش ببرد، افزود: مهم این است که هدف تمام ما خدمت به مردم باشد.

امیرآبادی به مطرح‌شدن میزان شکایات مردمی از شهرداری اشاره و تصریح کرد: این موضوع طبیعی است، چراکه شهرداری مجموعه‌ای است که از درآمد مستقیم مردم اداره می‌شود و دارای چندصد مسئولیت است.  

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون از تولد تا مرگ انسان حدود ۳۷۰ مسئولیت برای شهرداری لحاظ شده است، گفت: هر دستگاهی با این تنوع کاری ممکن است در بعضی امور کمی دچار نقص و شکایاتی نسبت به آن در سطح مردم مطرح شود.  

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هیچ‌گاه نمی‌توان شهرداری با این حجم مسئولیت را با دستگاه‌هایی که تنها یک یا دو مسئولیت دارند مقایسه کرد، باید سختی کار در مدیریت شهری را درک کنیم و در کنار آن‌ها باشیم تا خدمتی شایسته به مردم قم ارائه شود.  

امیرآبادی با بیان اینکه امسال سال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است، گفت: همه باید تلاش کنیم در این چند ماهی که به انتخابات مانده است به اقدامات سرعت دهیم، چراکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است.  

وی افزود: مهم نیست چه کسی از صندوق رأی منتخب مردم شود، مهم این است که در قم مشارکت بالایی داشته باشیم. این موضوع منوط به خدمت بهتر مدیریت شهری و ارائه چند کار خوب برای مردم است.  

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم قدردان هستند و اگر خدمت ببیند پای صندوق رأی خواهند آمد، اظهار کرد: این موضوع مستلزم این است که اجازه ندهید اختلافات در شورای اسلامی شهر قم ادامه‌دار شود.  

امیرآبادی اظهار کرد: شما در شورای اسلامی شهر قم مجموعه واحدی از جبهه انقلاب هستید، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید از اختیارات و قدرتی که با رأی مستقیم مردم به دست آورده‌ایم، استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه