English

معاون شهرداری قم:

۸۰ پروژه عمرانی در سطح شهر قم فعال است

معاون فنی عمرانی شهرداری قم از اجرای 80 پروژه عمرانی فعال در سطح شهر قم خبر داد.

80 پروژه عمرانی در سطح شهر قم فعال است

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی زاده در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ، ضمن ارائه گزارش از پروژه‌های در حال اجرا در شهر قم اظهار داشت: امروز شهر قم جزو فعال‌ترین شهرهای کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و باوجود تمام مشکلات اقتصادی حاکم در کشور هیچ پروژه‌ای در قم غیرفعال نیست.

وی تعداد پروژه‌های فعال در اداره نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم را 80 عنوان ذکر کرد و افزود: از این 80 پروژه فعال 16 مورد آن مربوط به احداث پل، تقاطع، تونل و خیابان است که اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد ریال به آن اختصاص داده‌شده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر احداث 10 بوستان و فضای سبز در دستور کار بوده که مبلغی در حدود یک هزار و 135 میلیارد ریال برای اجرای آن در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: امسال ساخت سه پارکینگ نیز در مرحله اجرا داریم که اعتبار آن سه هزار میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده و همچنین 28 پروژه در حوزه زیرساخت برقی و مکانیکی در شهر بااعتباری در حدود دو هزار میلیارد در حال اجرا است.

حلوایی زاده تعداد پروژه‌های حوزه خدمات را سه مورد اعلام کرد و گفت: 14 پروژه ساختمانی بااعتبار دو هزار و 600 میلیارد ریال، 6 پروژه هدایت آب‌های سطحی بااعتبار 753 میلیارد ریال و 3 پروژه خدماتی بااعتباری بیش از 2 هزار میلیارد ریال نیز در حال اجرا داریم

وی در پایان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام پروژه‌ها زودتر از زمان‌بندی قرارداد آن تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم خدمت کوچکی به مردم شهر قم ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه