English

استاندار قم:

مشکلات بی‌حجابی در کشور فراگیر و غیرقابل اصلاح نیست

استاندار قم با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند با فضاسازی و کار رسانه‌ای گسترده در کشور سیاه نمایی کند، افزود: مردان و زنان کشور ما با عفت هستند و اگر در مواردی هم مشکلاتی در جامعه مشاهده می‌شود اینگونه نیست که فراگیر و غیرقابل اصلاح باشد.

مشکلات بی‌حجابی در کشور فراگیر و غیرقابل اصلاح نیست

به گزارش خبرگزاری موج قم، همایش رؤسا و دبیران امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان قم با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم و جمعی از مدیران ارشد استان قم پیش از ظهر امروز در سالن امام خامنه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

شاهچراغی در این همایش با بیان اینکه برای امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش های لازم داده شود و مردم و مجریان آگاهی بیشتری نسبت به این دو فریضه الهی پیدا کنند اظهار کرد: راه های مختلفی برای امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و اگر با اقداماتی همانند هدیه دادن و دعوت به خواندن کتاب و مطالعه در زمینه احکام الهی صورت بگیرد تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تأکید ما در ادارات بر استفاده بانوان از پوشش حجاب کامل است، گفت: قم شهری مذهبی است و باید مجموعه ادارات ما امر به معروف و نهی از منکر را با قلب خود بپذیرند و خودشان هم عامل به این فریضه الهی باشند.

استاندار قم با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می کند با فضاسازی و کار رسانه‌ای گسترده در کشور سیاه نمایی کند، افزود: مردان و زنان کشور ما با عفت هستند و اگر در مواردی هم مشکلاتی در جامعه مشاهده می‌شود اینگونه نیست که فراگیر و غیرقابل اصلاح باشد.

وی با بیان اینکه نسبت به امر به معروف و احیای معروف باید تلاش بیشتری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است؛ هر چند مشکلاتی وجود دارد که آن هم به علت کم کاری ها و تلاش دشمنان است، اما ما پا پس نخواهیم کشید و تلاش می‌کنیم مشکلات کشور را به همت جوانان این کشور و برطرف کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از سامانه امر به معروف و نهی از منکر ستاد من رونمایی شد و در پایان احکام رؤسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان قم از طرف ستاد امر به معروف ونهی از منکر به مدیران کل ادارات اعطا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه