English

تاکید استاندار قم بر تسریع در اجرای طرح آبرسانی به روستاهای قمرود

سردار شاهچراغی استاندار قم به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، فرماندار و جمع دیگری از مسئولان استان از خط انتقال و مخزن هزار مترمکعبی طرح آبرسانی به 18 روستای دهستان قمرود بازدید کرد و در جریان نحوه اجرا و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

تاکید استاندار قم بر تسریع در اجرای طرح آبرسانی به روستاهای قمرود

به گزارش خبرگزاری موج قم، استاندار قم در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در راستای انتقال آب جهت آبرسانی به مناطق کم آب استان، بر لزوم اجرای هرچه زودتر طرح آبرسانی به روستاهای قمرود تأکید کرد.

سید محمد تقی شاهچراغی همچنین آمادگی استانداری را برای پیگیری‌های لازم به منظور رفع مشکلات اعتباری این طرح اعلام کرد و از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خواست تا با محوریت استانداری روند تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه را پیگیری کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح آبرسانی به روستاهای دهستان قمرود پرداخت و یادآور شد: به منظور تأمین کمبود آب 18 روستای این بخش به‌ویژه در فصل گرم سال، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

وی 14 کیلومتر خط انتقال و احداث یک مخزن بتنی هزار مترمکعبی را از جمله بخش‌های این طرح آبرسانی اعلام و خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی مخزن و بیش از 7 کیلومتر از خط انتقال به پایان رسیده و مابقی پروژه نیز با رفع مشکلات در حال انجام است.

دکتر علی جان صادق پور معارضات اجتماعی، عبور از حریم بزرگراه، راه‌آهن، اراضی کشاورزی و منابع طبیعی را از جمله موانعی دانست که اجرای این پروژه را با تأخیر مواجه کرده‌اند.

وی تخصیص اعتبارات را لازم برای این پروژه را از دیگر موانع اجرای این پروژه دانست و گفت: عملیات اجرایی این پروژه بهمن‌ماه سال 99 آغاز و طبق برنامه باید تا خردادماه سال جاری به پایان می‌رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه با همکاری و مساعدت مسئولان استان بسیاری از مشکلات رفع شده است، تأکید کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری عملیات اجرایی این پروژه به پایان برسد و شاهد رفع مشکل کمبود آب در روستاهای قمرود باشیم.

پیمانکار این پروژه نیز در ادامه به ارائه گزارشی از نحوه اجرای این پروژه و مشکلات پیش روی آن پرداخت و قول مساعد داد با تأمین اعتبار هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی آن را به پایان برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه