English

شهردار قم به عنوان حامی سلامت تقدیر شد

همایش خیرین و حامیان سلامت استان قم با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و از شهردار قم به عنوان حامی سلامت تقدیر شد.

شهردار قم به عنوان حامی سلامت تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، در آئین تجلیل از خیرین و حامیان سلامت استان با حضور نمایندگان قم مجلس شورای اسلامی دکتر امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام ذوالنوری که به مناسبت هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار گردید؛ از همت والای خیرین و حامیان نظام سلامت به خصوص از دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

متن تقدیرنامه به این شرح است: لطف و احسان در حق مردم، سنت حسنه‌ای است که از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای ما به یادگار مانده است و اهمیت و جایگاه این فریضه نیکو از آن رو است که اختیار و اراده انسانی با قصد و نیت الهی در هم آمیخته تا رضایت آفریدگار و خلقش را موجب گردد.

بی گمان احسان و نیکوکاری، خاصه انسان‌هایی است که در مسیر هدایت قرار گرفته، کمال را از خداوند می‌جویند و دست نیاز و یاری کسانی که به سوی ایشان دراز شده است را به گرمی می‌فشارند و امید را در دلشان زنده نگه می‌دارند.

اینجانب بر خود فرض می دانم به مصداق آیه شریفه” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” به عنوان اسوه سخاوت و مناعت، این اقدامات ارزشمند و انسان دوستانه جنابعالی در حوزه سلامت را صمیمانه ارج نهاده و از درگاه خداوند منان قبول این خدمت عظیم و دوام توفیق انجام امور خیریه را برایتان مسئلت دارم.

لازم به ذکر است سیدابوالفضل اسماعیلی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی به عنوان نماینده شهردار قم با حضور در مراسم، لوح و تندیس حامی سلامت را دریافت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه