English

تقدیر از برگزیدگان سوگواره بین المللی حریم فاطمی

برگزیدگان سوگواره بین المللی حریم فاطمی همزمان با آئین اختتامیه آن که به همت دانشگاه صنعتی با حضور دکتر جعفر پور قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، تقدیر شدند.

تقدیر از برگزیدگان سوگواره بین المللی حریم فاطمی

به گزارش خبرگزاری موج قم، جعفر پور قائم مقام  معاونت فرهنگی وزارت فرهنگی علوم، تحقیقات و فناوری در این آئین، با تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار داشت: در زمینه شناخت آموزه‌های دینی اهل بیت(ع) نیازمند فعالیت‌های بیش‌تری به منظور شناخت سبک زندگیشان به نسل جوان و دانشجویان هستیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های جشنواره‌های دینی و قرآنی، مطرح کرد: هرچه این زیرساخت‌ها مناسب‌تر باشد، دانشجویان انگیزه بیش‌تری برای شرکت در این جشنواره‌ها دارند.

در ادامه جلال رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سوگواره بین المللی حریم فاطمی، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) محوریت این جشنواره در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهش و رسانه‌های دیجیتال بودند.

وی با بیان اینکه این سوگواره با مشارکت دانشگاه‌ها در سطح بین المللی برگزار شد، عنوان کرد:امسال با دریافت ۳۰۰ اثر مطلوب کار خود را به پایان رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه