English

افزایش ظرفیت و راه‌اندازی جایگاه هفت آسمان ستاره درخشان کویر در استان قم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از جانمایی جدید و راه‌اندازی مجدد توام با افزایش ظرفیت جایگاه هفت آسمان در این منطقه خبر داد.

افزایش ظرفیت و راه‌اندازی جایگاه هفت آسمان ستاره درخشان کویر در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمود طاهری مدیر منطقه گفت: جایگاه سی ان جی هفت آسمان (تعاونی ۵۸) که سال‌های متمادی جهت خدمات‌رسانی به مسافرین و شهروندان دایر بود، در راستای بهبود وضعیت خدمت‌‌رسانی به شهروندان طرح افزایش ظرفیت جایگاه با جانمایی جدید در دستور کار مشترک مدیریت سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و منطقه قم قرار گرفت که پس از پیگیری‌های مستمر و تلاش همکاران، این جایگاه با ظرفیت 1500 نرمال مترمکعب بر ساعت و تعداد شش نازل در مکان جدید مجدداً راه‌اندازی و شروع به کار کرد.
مدیر منطقه قم با بیان این‌که سهم سی ان جی در سبد سوخت بخش حمل و نقل خودروهای سبک استان 24.9 درصد است افزود: در طی یازده ماه اخیر، یکصد و 61 میلیون نرمال مترمکعب بر ساعت سوخت سی ان جی مصرف شده است که به همین میزان صرفه جویی در مصرف بنزین را در پی داشته است.
وی در ادامه افزود: در دی ماه سال جاری، منطقه قم افزایش 16.7 درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته که از این منظر در رتبه سوم کشور قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه