English

عزم جدی دولت سیزدهم برای ترمیم اعتماد عمومی

استاندار قم بر عزم جدی دولت سیزدهم برای ترمیم اعتماد عمومی تاکید کرد.

عزم جدی دولت سیزدهم برای ترمیم اعتماد عمومی

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمدتقی شاهچراغیدر دیدار آیت‌الله سید محمد سعیدی با تاکید بر برنامه دولت سیزدهم مبنی بر ترمیم اعتماد مردم و احیای سرمایه های اجتماعی، افزود: بسیاری از مشکل‌ها به واسطه تعلل در پاسخگویی به مطالبه‌های مردمی و نیز ضعف مدیریت ایجاد شده که با جدیت درصدد حل این موانع هستیم و  توفیق‌های خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

شاهچراغی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل طرح‌های عمرانی متوقف و نیمه کاره در استان گفت: کار مدوام و مستمر و تصمیم گیری به موقع، راهکار اجرایی شدن بسیاری از این پروژه هاست.

وی برنامه.های حضور میدانی  خود و معاونان در بخش‌ها و سرکشی از روستاهای استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اکثر روزهای تعطیل، به بررسی مشکل‌ها و خواسته‌های مردمی در روستاها و محله‌های کمتر برخوردار استان اختصاص داده شده و خوشبختانه تصمیم‌ها و مصوبه های این بازدیدها نیز به مرحله اجرا در آمده است.

وی همچنین به اعتبارها تخصیصی و مجوزهای صادر شده در سفر ریاست جمهوری به قم اشاره کرد و گفت: این مصوبه‌ها و اعتبارها برای حوزه‌های اولویت دار از جمله اصلاح نقاط حادثه خیز برخی راه‌های استان، کمک به حوزه‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها و نیز اجرای طرح‌ها، حل مشکل‌های مردم در بافت‌های فرسوده و سکونت گاه‌های غیر رسمی کارسازی شده است.

شاهچراغی همچنین رفع موانع توسعه و گره‌گشایی از مشکل‌های مردم را اولویت مهم استان برشمرد و افزود: عزم مدیریت استان در برداشتن گام هایی رو به جلو در اجرای طرح های توسعه استان و نیز تسریع در خدمت رسانی به مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه