English

استاندار آذربایجان شرقی:

تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب است/ مراغه ظرفیت سرمایه‌گذاری‌‍‌های کلان را دارد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است گفت: گفتمان انقلاب در مردم‌داری، مدیریت جهادی، فسادستیزی و کارآمدی تعریف می‌شود و امروز باید بر این گفتمان اصیل پافشاری کنیم.

تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب است/ مراغه ظرفیت سرمایه‌گذاری‌‍‌های کلان را دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مراغه، با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظامات تفاوت ماهوی دارد اظهار داشت: وجه تمایز جمهوری اسلامی با نظام‌های سیاسی دیگر، معنویت و اخلاق اسلامی است که عامل بقا و تداوم انقلاب محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمت‌گزاری در نظام اسلامی باید به‌عنوان عبادت تلقی شود، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود که مسئولیت گرفتن در نظام اسلامی، امانت‌داری در برابر تمام علما و شهدا و بزرگان دین است.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز در دولت سیزدهم، شاید اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما در مبانی و اصول که همان گفتمان اصیل انقلاب مبتنی بر مردم‌داری، مدیریت جهادی، فسادستیزی و کارآمدی است مشترکیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که از انقلاب اسلامی قرائت دیگری داشتند، در دامن استکبار نشستند و بعضاً از دشمنان سرسخت دین هم سبقت می‌گیرند؛ بنابراین امروز باید بر قرائت صحیح از انقلاب پافشاری کرد.

خرّم با بیان اینکه ولایت فقیه، منشأ و قطب‌نمای انقلاب اسلامی است، گفت: این مردم لایق خدمت‌گزاری هستند، چرا که حضور همیشگی آنها در صحنه انقلاب را مداومت بخشیده و این مداومت و استمرار عامل پیش‌برنده و پیش‌رونده انقلاب بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه مراغه را شهری علمی، تاریخی و شهیدپرور توصیف کرد و گفت: این شهرستان و شخصیت‌های برجسته آن، نقش بزرگی در اعتلای ارزش‌های انقلاب و دین داشته‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف، گفت: مجمع پیشرفت شهرستان با سه ضلع مسئولان، نخبگان و سرمایه‌گذاران شکل بگیرد و این مجمع، نقشه راه توسعه شهرستان را تدوین کند.

خرّم خاطرنشان کرد: امکان سرمایه‌گذاری‌های کلان در مراغه وجود دارد و باید این ظرفیت بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی تأکید کرد: شعار ما، رفع موانع بخش خصوصی و ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری است و دولت در این زمینه هر چه در چنته دارد پای کار خواهد آورد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندار منتخب مراغه باید بر توانمندی‌های این شهرستان احاطه داشته و موجبات پیشرفت آن را فراهم می‌کرد، گفت: خوشبختانه آقای اسدیان چنین ظرفیتی را دارد و امیدوارم با همراهی نخبگان در مسیر تحقق اهداف توسعه شهرستان موفق باشد.

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های سیدعلی موسوی حسینی، فرماندار پیشین مراغه، داود اسدیان به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه مراغه معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه