سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

استاندار آذربایجان شرقی:

ضرورت نظارت جدی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رستوران ها

استاندار آذربایجان شرقی بر تقویت کنترل و غربالگری در مرز‌های زمینی و هوایی، استقرار گروه‌های نظارتی در بازار‌ها و مراکز تجاری سرپوشیده و نظارت جدی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رستوران‌ها تأکید کرد.

عابدین خرم- استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم در چهل و هشتمین ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه واکسیناسیون، مهم‌ترین عامل جلوگیری از ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا است، ضمن قدردانی از استقبال خوب مردم استان از تزریق واکسن، از همه کسانی که به هر دلیل تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند خواست تا هرچه زودتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی از زحمات کادر بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران و همه اعضای این ستاد تشکر کرد و گفت: متأسفانه باوجود همه تلاش‌ها، موج ششم کرونا آغاز شد؛ البته اگر واکسیناسیون وسیع انجام نمی‌شد با شدت و سرعت تسری سویه اُمیکرون، وضعیت به مراتب خطرناک‌تری داشتیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی تبریز مبنی بر رعایت ۴۸ درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراکز عمومی استان، گفت: این رقم در شرایط فعلی، بسیار پایین است و لازم است فعالان همه بخش‌های اداری و عمومی نسبت به الزام کارکنان و مراجعان خود نسبت به رعایت پروتکل‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به رشد فزاینده تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان و کشور، گفت: برای پیشگیری از خطر و به وجود آمدن مشکل برای مراکز درمانی، تلاش همه بخش‌ها ضروری است.

خرّم در خصوص فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیز گفت: با توجه به واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در استان، تعطیلی مدارس دوره‌های بالا و دانشگاه‌ها جز در موارد حاد، ضرورتی ندارد و فعالیت‌های آموزشی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

وی همچنین خواستار تولید محتوای هنرمندانه تبلیغی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های بومی و محلی برای ایجاد حساسیت و جلب همکاری مردم برای مدیریت کرونا شد و گفت: صداوسیما با دعوت از متخصصان و تولید برنامه‌های ثابت تلویزیونی، شرایط بیماری را برای مردم تشریح کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تقویت کنترل و غربالگری در مرز‌های زمینی و هوایی، استقرار گروه‌های نظارتی در بازار‌ها و مراکز تجاری سرپوشیده و نظارت جدی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رستوران‌ها تأکید کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه