English

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

اهتمام جدی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به برپایی نماز جماعت در ادارات

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اهتمام جدی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به برپایی نماز جماعت در ادارات، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اقامه نماز در صدر وظایف مؤمنین و دولت اسلامی است.

اهتمام جدی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به برپایی نماز جماعت در ادارات

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم در اجلاس استانی نماز، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدایی که برای اقامه نماز و احکام دین جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: ما در دفاع مقدس به چشم خود دیدیم که رزمندگان در اقتدا به امام حسین(ع) و نهضت عاشورا، حتی زیر بمباران تیر و ترکش هم نماز اول وقت خود را ترک نکردند و شهیدانی را داشتیم که هنگام نماز سر از بدنشان جدا شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیام‌های رهبر معظم انقلاب به اجلاس‌های سراسری نماز از سال 1370 تاکنون، گفت: سه موضوع در تمامی این پیام‌ها مورد تأکید ویژه ایشان بوده است؛ تشویق جوانان به نماز، اقامه نماز در ادارات و برپایی نمازهای جمعه و جماعت.

خرّم با تأکید بر اینکه نتیجه تلاش‌های سی ساله در عرصه ترویج فرهنگ اقامه نماز باید مورد پیگیری و سنجش قرار گیرد، گفت: نتیجه این تلاش‌ها باید در رفتار مخاطبان و مسئولیت‌شناسی صاحبان وظیفه قابل مشاهده باشد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از مدیران برتر و فعالان عرصه ترویج فرهنگ اقامه نماز تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه