English

بهره گیری از ایده‌های خلاقانه شهروندان در زیباسازی شهری

معاون خدمات شهری شهرداری قم بر لزوم ایده‌های خلاقانه شهروندان در زیباسازی شهری تاکید کرد.

بهره گیری از ایده‌های خلاقانه شهروندان در زیباسازی شهری

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان در جلسه تودیع و معارفه سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم، اظهار داشت: مباحث مربوط به زیباسازی جای خود را در مدیریت شهری قم پیداکرده و برخی از حاشیه‌های سابق در این خصوص از بین رفته است.

وی با بیان اینکه زیباسازی شهر یک مساله لوکس و تشریفاتی نیست، ادامه داد: شهر یک موجود زنده بوده که نیازمند شادابی و پویایی است و ایجاد پویایی شهری منوط به اقدامات هنری توسط دو سازمان زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آسیب‌های روحی و روانی بیماری کرونا، گفت: باید از هر فرصتی برای ارتقای نشاط شهری و بازآفرینی بیشتر جنبه روحی و روانی شهروندان استفاده شود.

وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قم فعالیت‌های خود طی سال‌های اخیر بدون حاشیه پیش برده است، یادآور شد: شهر قم در مباحث زیباسازی در مقایسه با گذشته این شهر و همچنین کلان‌شهرهای دیگر عملکرد قابل دفاع و موفقی داشته است.

ذاکریان با تأکید بر استفاده از ایده‌های خلاقانه مردم در زیباسازی شهری و عبور از برخی کلیشه‌های تکراری، اذعان کرد: هر چه که در مساله زیباسازی در قم کار انجام شود بازهم کم است و لازم است برای ارتقای مباحث زیباسازی در قم از تجربه موفق شهرهای دیگر نیز استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به انتخاب مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز با حفظ سمت در سازمان زیباسازی شهرداری قم، ادامه داد: در دوره جدید این سازمان باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت بهره‌وری بیشتر سازمان با اولویت کاهش هزینه‌ها بهره برد.

ذاکریان یادآور شد: ادغام سازمان‌های تابعه در قم به دلیل وجود نگاه‌های جزیره‌ای به‌سختی پیش می‌رود و لازم است در این شرایط این سازمان‌ها را برای تقویت و هم‌پوشانی بیشتر اقدامات، در کنار یکدیگر قرار بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه