English

مدیرعامل شرکت گاز استان:

توزیع گاز در روزهای برفی و بحرانی اردبیل مدیریت شد

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: تیم‌های امدادی و تعمیرات این شرکت با اتخاذ تمهیدات لازم به استمرار جریان گاز در روزهای بحرانی برفی کمک کردند و تاکنون شاهد قطع یا افت فشار گاز در این استان نبودیم.

 توزیع  گاز در روزهای برفی و بحرانی اردبیل مدیریت شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، میرسعید سیدمتین در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز اردبیل اظهار کرد: این استان به دلیل قرار گرفتن در انتهای خطوط گازرسانی کشور، در شرایط ناترازی گاز بیش از پیش در معرض مشکل افت فشار قرار می‌گیرد اما برای پایداری شبکه توزیع به مشترکین در شرایط اضطراری و بحرانی زمستان آمادگی کامل داریم.

وی ادامه داد: آماده‌باش کامل به تمام نیروهای امدادی در شهرستان‌های استان ابلاغ شده و عوامل شرکت برای امدادرسانی در شهرها و روستاها حضور دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش هواشناسی از شنبه هفته جاری با کاهش شدید دمای هوا شاهد بارش برف در سراسر استان بودیم و تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند و ارتفاع برف در برخی مناطق به ۸۰ تا ۹۰ سانتیمتر رسید.

سیدمتین افزود: با توجه به ناترازی عرضه و تولید گاز طبیعی طی سال‌های اخیر و پیش‌بینی‌های انجام گرفته، شرکت گاز استان اردبیل با برنامه‌ریزی و برگزاری رزمایش‌های متعدد در سطح مدیران و تیم‌های عملیاتی برای هرگونه شرایط غیرقابل پیش‌بینی آمادگی کامل دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل همچنین بازدید از اتاق مانیتورینگ ایستگاه‌های گاز در دسترس بودن برخط اطلاعات فشار و مصارف ایستگاه‌ها، شناسایی دقیق نقاط ضعف شبکه‌های گازرسانی و ارائه راهکارهای کوتاه و بلند مدت بمنظور جلوگیری از افت فشار را از عملکردهای شرکت گاز ذکر کرد.

وی همراهی مشترکین در صرفه‌جویی گاز ، دوجداره و عایق کردن درها و پنجره‌ها، بررسی سلامت دودکش‌ها و موتورخانه‌ها، استفاده از پرده‌های ضخیم، استفاده از لباس‌های گرم و مناسب در منزل و بستن کانال‌های کولر را برای رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد توصیه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه