English

شهردار اردبیل:

اردبیل در همایش اندیشه‌های انسانی آندوگ کره جنوبی شهر تاریخی معرفی شد

شهردار اردبیل گفت: در همایش اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی در شهر آندونگ کشور کره جنوبی، شهر اردبیل به عنوان شهر مقدس و تاریخی به جهانیان معرفی شد.

اردبیل در همایش اندیشه‌های انسانی آندوگ کره جنوبی شهر تاریخی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود صفری که به دعوت رسمی شهردار آندوگ برای شرکت در این همایش به کره جنوبی سفر کرده بود، اظهار کرد: در همایش اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه شهرهای تاریخی جهان حضور داشتند، شهر اردبیل به عنوان، شهر مقدس و تاریخی و گردشگری معرفی شد.

وی همچنین گفت: در این همایش ضمن معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کلانشهر اردبیل، از سرمایه‌گذاران و گردشگران برای بازدید از شهر دارالارشاد و دارالامان و سرمایه‌گذاری در این شهر دعوت شد.

به گفته شهردار اردبیل ، معرفی جاده ابریشم به عنوان شاهراه مهم تاریخی در ایجاد روابط تجاری، بازدید میهمانان از طرح‌ها و پروژه‌های شهر آندونگ کره جنوبی و تبادل نظر در حوزه مدیریت شهری از جمله برنامه‌های این همایش بود.

صفری یادآورشد: این همایش با هدف ایجاد فرصت برای بحث و تبادل نظر در مورد اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی و تدوین راهکارها و ایده‌های نوین برای مواجهه با چالش‌های اجتماعی به منظور ایجاد جهانی بهتر و پایدارتر برگزار شد.

شهردار اردبیل اضافه کرد: کشورهای عضو اتحادیه شهرهای تاریخی جهان از جمله ایران، کره جنوبی، ژاپن یونان و پرو و شهرهایی که با آندونگ تفاهم‌نامه خواهرخواندگی داشتند در این مراسم حضور داشتند و خانم ایروانا بوکوا دبیر کل یونسکو به عنوان سخنران اصلی این مراسم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه