English

محمود صفری خبر داد:

افتتاح ۷ پروژه عمرانی تا پایان شهریور در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: هفت پروژه عمرانی در اردبیل تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.

افتتاح 7 پروژه عمرانی تا پایان شهریور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری ۸۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده و عملیات اجرایی ۲۶ پروژه تا پایان خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی درباره تکمیل پروژه پل قدس افزود: عرشه اصلی پل قدس در حال بهره‌برداری است و تا پایان خرداد ماه بصورت رسمی تکمیل می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین از تسریع در اجرای پل نیایش خبر داد و گفت: تلاش بر این است با اتصال پل نیایش به آتا ماشین از بار ترافیکی ورودی شهر به ویژه کارشناسان و شهرک رضوان کاسته شده و رفت و آمد شهروندان در این محدوده تسهیل شود.

صفری از تأمین ۱۰ هزار تن قیر و ۲۰۰ هزار تن آسفالت در اردبیل خبر داد و گفت: تاکنون زمینه تولید ۶ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت فراهم شده و برای سه هزار و ۵۰۰ تن دیگر نیز پیگیری‌ها و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی همچنین درباره انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهر و طراحی مناسب باغ شریعت اردبیل گفت: بازار آهن فروشان به خارج از شهر در سطح ۳۸ هکتار انتقال داده می‌شود و باغ شریعت اردبیل هم بدون تغییر کاربری به عنوان فضای سبز و پارک جنگلی مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

شهردار اردبیل با اشاره به تکمیل طرح تفصیلی شهر اردبیل گفت: تا ۲ ماه آینده طرح تفصیلی شهر اردبیل تکمیل می‌شود.

صفری از افزایش ۶۰ دستگاه اتوبوس به مجموع ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اردبیل خبر داد و گفت: تا شهریور ماه این دستگاه‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه