English

محمود صفری خبر داد:

افزایش ۱۶ هکتاری سرانه فضای سبز در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: ۱۶ هکتار زمین در شهر اردبیل فضای سبز می‌شود.

افزایش ۱۶ هکتاری سرانه فضای سبز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود صفری ، شهردار اردبیل از افزایش ۱۶ هکتاری سرانه فضای سبز شهر اردبیل خبر داد و گفت: ۱۰ هکتار از این فضا در مناطق مختلف شهر و ۶ هکتار دیگر هم مربوط به محله کم برخوردار میراشرف در نظر گرفته شده که زمین آن تملک شده و آماده ایجاد فضای سبز می‌باشد.

وی افزود: با طراحی و کار بر روی مناطقی همچون میراشرف، باغ شریعت و زمین‌های با کاربری فضای سبز در محدوده برخی شهرک‌ها تلاش می کنیم تا کاستی‌ها و خلاء‌های موجود در فضای سبز برطرف شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گرفته است، می گوید: توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند تامین اعتبار است و در این باره طبق هماهنگی‌های لازم مقرر شده اعتبارات بخش فضای سبز در جاهای دیگر صرف نشود.

صفری بیان کرد: با بکارگیری نیروهای متخصص در سازمان زیبا منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل تلاش می‌شود فضای سبز در مناطق مختلف شهر اردبیل توسعه یابد.

وی همچنین درباره افزایش تعرفه‌های جدید تاکسی‌های اردبیل می گوید: نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی و همچنین تاکسی سرویس مدارس با هدف بروز رسانی نرخ کرایه و جلب رضایت رانندگان تاکسی افزایش یافته است.

شهردار اردبیل درخصوص آخرین وضعیت طرح تفصیلی شهر اردبیل گفت: این طرح سالیان سال به دلیل نبود امکانات مالی راکد مانده بود که با توجه به ضرورت اجتناب‌ناپذیر ترسیم روشن و اصولی افق توسعه شهر، اتمام طرح تفصیلی در اولویت برنامه‌ شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

شهر اردبیل با داشتن ۱.۵ متر مربع فضای سبز به ازای هر نفر، حدود ۶ متر از میانگین کشوری پایین تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه