English

بهره برداری از ۱۰۰ پروژه شهری قم تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بهره برداری ۱۰۰ پروژه شهری قم تا پایان سال خبرداد.

بهره برداری از ۱۰۰ پروژه شهری قم تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی زاده در آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات عمرانی ۱۰۰ پروژه شهری با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ هزار میلیارد ریال که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) با هدف آرام‌سازی هسته مرکزی شهر به طول ۳۳۰ متر به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و تمام عملیات عمرانی این پروژه تکمیل‌شده است.

وی ادامه داد: فاز سه بلوار شهید روحانی با عنوان بلوار شهید صادقی به‌عنوان یکی از رینگ‌های مهم ترافیکی قم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بلوار شهیدان برقعی را موردتوجه قرار داد و گفت: بازگشایی خیابان شهیدان برقعی به طول ۷۳۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تکمیل فازهای مختلف بوستان ۱۰۰۰ هکتاری قم، یادآور شد: فاز نخست بوستان زائر به مساحت بیش از ۲۰ هکتار در مراحل پایانی خود قرار داشته و با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: ساختمان مناطق دو و سه شهرداری قم نیز با کاربری‌های مختلف با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان جودی در منطقه محروم شهرک قائم با اعتباری بالغ‌بر ۲۹ میلیارد تومان و در ۲۵۰۰ مترمربع، پنجمین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری قم از ۸ مجموعه در نظر گرفته‌شده، به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه