English

الهام ویسه:

عملیات اجرایی توسعه پایگاه ملی کنزق با سرعت در حال اجراست

مدیر پایگاه ملی روستای تاریخی کنزق گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی توسعه پایگاه ملی کنزق با سرعت و نظارت کامل ادامه دارد.

عملیات اجرایی توسعه پایگاه ملی کنزق با سرعت در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، الهام ویسه، مدیر پایگاه ملی روستای تاریخی کنزق گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی توسعه پایگاه ملی کنزق، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و تبدیل غارهای تاریخی و معماری دستکند به کاربری‌های فرهنگی و گردشگری توسط مردم با سرعت و نظارت کامل در حال اجرا است.

وی با تکذیب برخی موارد مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر توقف عملیات و تعطیلی پایگاه ملی کنزق گفت: نه تنها این مجموعه و عملیات اجرایی در آن تعطیل نشده، بلکه بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز برای توسعه این پایگاه در نظر گرفته شده است.

مدیر پایگاه ملی روستای تاریخی کنزق افزود: در بحث جذب نیرو و استفاده از نیروی انسانی به طور قطع در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی و اداره‌کل امور پایگاه‌ها اقدام خواهیم کرد.

ویسه گفت: این پایگاه ملی و معماری دستکندی که در این محوطه باستانی قرار دارد به نگین گردشگری و فرهنگی سرعین تبدیل شده و عملیات اجرایی در این محوطه برای توسعه پایگاه ملی با سرعت ادامه داشته و تداوم خواهد یافت.

وی می گوید: محوطه تاریخی کنزق در راستای تکمیل چرخه گردشگری سرعین در کنار آب و هوای مطبوع و ظرفیت آبدرمانی‌های منطقه، آماده ارائه خدمات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه