English

سیدکمال‌الدین میرجعفریان:

آبرسانی به ۹۴ روستای اردبیل در سال‌جاری تکمیل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح آبرسانی به ۹۴ روستای استان در سال‌جاری تکمیل می‌شود.

آبرسانی به ۹۴ روستای اردبیل در سال‌جاری تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های آب‌رسانی روستایی استان گفت: طرح آب‌رسانی ملی به ۱۰ هزار روستای محروم و پرتنش آبی کشور در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کشور آغاز شده که سهم استان اردبیل ۴۵۴ روستا با اعتبار بیش از ۴۷۶ میلیارد تومان است.

وی افزود: این قرارگاه در استان اردبیل به فرماندهی مسؤول بسیج سازندگی استان و با همکاری شرکت آب‌وفاضلاب استان و استانداری اردبیل تشکیل و در فاز اول این طرح بزرگ، آب‌رسانی به ۹۴ روستای استان طی سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفته که در قالب ۸ مجتمع آبی درحال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در نشست اعضای قرارگاه استانی امام حسن مجتبی(ع) با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل موانع موجود برای اجرایی شدن این طرح آب‌رسانی بررسی و مقرر شد همه دستگاه‌های اجرایی استان تمام ظرفیت خود را در اختیار این قرارگاه قرار دهند.

میرجعفریان بیان کرد: با اتمام آب‌رسانی به ۹۴ روستا در سال‌جاری، آب‌رسانی به سایر روستاهای این طرح نیز طی ۳۰ ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه