English

توان امدادی هلال احمر در طرح نوروز ۱۴۰۳چندین برابر شده است

رئیس هلال احمر گفت: در طرح نوروزی ۱۴۰۳نیروهای هلال احمر و سیستم لجستیکی دو برابر و شعب و پست ها چندین برابر شد.

توان امدادی هلال احمر در طرح نوروز ۱۴۰۳چندین برابر شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، پیر حسین کولیوند  رئیس جمعیت هلال احمر در آئین رزمایش آمادگی جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳  اظهار داشت: سال پر کاری را با موفقیت به پایان رساندیم  که از جمله آن می‌توان به  خدمات برای زائران در حج، اربعین و حوادث و رویدادهای مختلف اشاره کرد.

وی در خصوص خدمات ارائه شده در سیل جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با وجود اینکه بیش از یک هفته از سیل در این استان میگذرد اما خدمت رسانی امدادگران هلال احمر تا پایداری وضعیت ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: اگرچه  بارش جدید در این منطقه اعلام شده  است اما ما نیز برای مقابله و امداد رسانی بهتر و بیشتر توانمان را افزایش داده ایم.

کولیوند عنوان کرد: امداد گران در طول سال علیرغم مشکلات کوتاه نیامده و بیشتر کار کردند.

وی در خصوص برنامه های چهارشنبه پایانی سال، بیان کرد: برای نشاط بدون خطر در چهارشنبه آخر سال  برنامه های مختلفی در جهت فرهنگ سازی صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: نوروز  و مسافرت ها یکی دیگر از برنامه های ما در روزهای پایانی و ابتدای سال است که با توان بیشتر میزان ارائه خدمات را افزایش دادیم.

کولیوند گفت: در این طرح نیروهای امدادی و لجستیک دو برابر و شعب و پست ها چند برابر شده است.

 

خدمت رسانی ۳ میلیون داوطلب در طرح نوروزی ۱۴۰۳

یعقوب سلیمانی دبیر کل  جمعیت هلال احمر کشور در رزمایش آمادگی نیروهای هلال احمر افزود: طرح رزمایش آمادگی نیروهای عملیاتی هلال احمر در ایام نوروز ۱۴۰۳ متقارن با طرح یکپارچه با ماه رمضان شده است.

وی بیان کرد: خدمات ما از نظر کمی و کیفی در مقایسه با گذشته بسیار متفاوت  است، چرا که پایگاه های امدادی و پست های سیار و ایستگاههای سلامت افزایش یافته است.

سلیمانی تصریح کرد: ۱۷۰۰ پست ثابت و سیار  برای طرح ایجاد شده است که شاهد رشد ۳۰ درصدی بوده ایم .

وی گفت: طبق فرامین مقام معظم رهبری هلال احمر دو موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده است که یکی حالت تحرک  و دیگری حضور دائم است.

دبیر کل  جمعیت هلال احمر کشور  گفت: ۳  میلیون داوطلب  و ۱۲۰ هزار عوامل در طرح ملی نوروزی برای خدمت رسانی حضور پیدا کردند که می توانند بسیار  تاثیر گذار باشند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه