English

خدمات عام المنفعه داوطلبان هلال احمر برای ۱۰ هزار سالمند در نوروز

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سه طرح داوطلب یار، مروجین سلامت و نیابت که در ایام نوروز اجرایی می‌شود را تشریح کرد.

خدمات عام المنفعه داوطلبان هلال احمر برای 10 هزار سالمند در نوروز

به گزارش خبرگزاری موج، حسن عبودی در نشستی خبری در تشریح سه طرح مهم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایام نوروز گفت: یکی از طرح‌های مهم، طرح "داوطلب یار" است که از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه در راستای ارتقای اثربخشی خدمات امدادی با مشارکت داوطلبانه پزشکان و پیرا پزشکان سازمان داوطلبان برگزار خواهد شد. این طرح به عنوان پشتیبان طرح امداد و نجات خواهد بود. به این ترتیب در 113 پایگاه، حدود 1500 پزشک ما فعالیت‌های لازم را خواهند داشت.

وی به طرح "مروجین سلامت" نیز اشاره کرد و افزود: داوطلبان فعال در این طرح به طور متوسط در 600 ایستگاه سیار و ثابت برنامه‌های آگاه سازی عمومی را به اجرا می‌گذارند.

عبودی همچنین برنامه "نیابت" سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این طرح چند سال است که با هدف دلجویی و دیدار با سالمندان مقیم در اقامتگاه‌های سازمان‌های حمایتی، اجرا می‌شود. تهیه و توزیع بسته‌های فرح بخش و غذایی و ارائه خدمات عام المنفعه به سالمندان در قالب این طرح انجام خواهد شد. در مجموع برای 10 هزار سالمند و پدر و مادری که فرزندی ندارند و در این اقامتگاه‌ها حضور دارند، خدمات عام المنفعه در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه