English

امروز مترو تهران برای بانوان رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: استفاده از مترو در روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر برای بانوان رایگان است.

امروز مترو تهران برای بانوان رایگان است
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی ضمن تبریک سالروز ولادت ریحانه رسول اکرم (ص)، اسوهٔ مهر و عطوفت و ایمان حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، افزود: به مناسبت این روز فرخنده و بر اساس دستور شهردار تهران، چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه استفاده از مترو برای تمامی بانوان در خطوط هفت‌گانه رایگان است.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در شهر زیرزمینی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد و افزود: تولید کلیپ تصویری با عنوان "مهمان ویژه مادر"، جشن‌های ایستگاهی در میدان حضرت ولیعصر (عج) و برگزاری جنگ شادی با حضور هنرمندان صدا و سیما و اهدای گل به مسافران محترم مترو توسط هنرمندان سریال مستوران، فضاسازی محیطی ایستگاه‌ها و واگن قطارها از برنامه‌هایی است که به همت معاونت فرهنگی این شرکت در مترو تهران اجرا می‌شود.

گفتنی است، جشن «شهربانو» ویژه کارکنان نیز در سالن اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های شاد، استندآپ کمدی، کنسرت موسیقی و اهدای هدیه به مادر اولی‌ها و بانوان هم نام با اسماً و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه