English

خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در همه خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود درستی اظهارداشت: مترو تهران همواره سعی کرده در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند. بر همین اساس، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، سرویس‌دهی در خطوط درون شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر در شامگاه یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، افزود: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (دوشنبه ۲۱ فروردین) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

درستی افزود: مترو تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس و انشعاب فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه