English

شرور مسلح در نازی‌آباد دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک شرور مسلح به همراه یک قبضه سلاح کمری و هفت‌تیر جنگی خبر داد.

شرور مسلح در نازی‌آباد دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات خبر گفت: به‌دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری و اعمال قدرت‌نمایی و شرارت ازسوی فردی مسلح در محله نازی‌آباد تهران ماموران کلانتری۱۳۰ به محل اعلامی اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: ماموران پلیس با حضور در محل مشاهده کردند که فردی در حال قدرتنمایی و درگیری است. این فرد به محض مشاهده ماموران سعی در فرار داشت که با اقدام به موقع ماموران کلانتری و اجرای طرح مهار، دقایقی بعد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

قاسم‌پور با اشاره به انجام بازرسی از خودرو متهم گفت:‌ ماموران در جریان بازرسی از خودرو متهم،  یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه هفت فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. بررسی سوابق متهم نیز نشان داد که این فرد دارای سوابق متعدد کیفری بوده و پیش از این نیز به اتهام جرائم مشابه دستگیر شده است. 

وی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران دراین‌باره در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه