English

عرضه مرغ گرم زیر قیمت بازار در میادین میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران ابراز داشت: مرغ کشتار روز در میادین میوه و تره‌بار تهران به قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

عرضه مرغ گرم زیر قیمت بازار در میادین میوه و تره‌بار
به گزارش خبرگزاری موج

، ایوب فصاحت پیرامون فروش مرغ اظهار کرد: عرضه مرغ کشتار روز زیر قیمت مصوب در تمامی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام می‌شود. قیمت مرغ در سطح بازار حدود ۱۰۰هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در تمامی میادین میوه‌ و تره‌بار تهران عرضه می‌شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مرغ منجمد هم به وفور در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد و مردم می‌توانند برای تهیه آن به میادین و بازارهای شهرداری تهران مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در پایان خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ در صد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.

در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار موادپروتئینی ۴۷درصد، غلات ۱۹درصد، مرغ  ۱۸درصد، تخم مرغ ۱۰درصد،  قند ۱۳درصد و شکر ۱۴درصد ارزان‌تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه