English

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اعلام کرد:

توزیع یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی در هفته اول اردیبهشت

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در هفته اول اردیبهشت ماه در آذربایجان شرقی توزیع می‌شود.

توزیع یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای ایجاد تعادل در بازار در آذربایجان شرقی یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه توزیع می‌شود که ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سطح شهر تبریز و ۶۰۰ تن نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

وی قیمت مرغ منجمد درب سردخانه پشتیبانی امور دام را هرکیلو ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت فروش هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده ۴۴ هزار تومان است.

فتحی با بیان اینکه علاوه بر مراکز فوق مرغ منجمد از طریق غرفه‌های تعبیه شده در تبریز به نشانی‌های استاندارد، باغمیشه روبروی آتشنشانی، کمربندی میانی( میدان نیایش)، قراملک، ارم (آخر ۴۲ متری بازارچه انقلاب)، زعفرانیه، مارالان و شنب غازان(خیابان دامپزشکی) توزیع می‌شود افزود: همچنین ۹ ماشین سیار آماده هر لحظه در محل‌هایی مثل جهاد کشاورزی، کارخانه ها و ... آماده توزیع مرغ منجمد هستند.

وی با بیان اینکه مرغ مورد نیاز استان به میزان کافی تهیه و ذخیره سازی شده و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد ادامه داد: توزیع مرغ منجمد تا زمان ایجاد تعادل و تنظیم بازار مرغ تداوم می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی